Capo di Mouton

Di sicuru assai anu intesu di una cosa cum'è una stemma di una Mouton, ma tutti sapi ciò chì significheghja. In fatti, tuttu hè abbastanza simplice: una pecura spezia adatta hè aduprata per a costura. Perchè chì u materiale era resistente à l'influenze esterni, a pilia hè trattata cun una soluzione ferma di formaldehyde (formalin). Grazie à questu, ogni capeddu hè "canned" è mantene un novu aspettu durante un longu tempu.

Fur coat di Mouton hà e seguenti proprietà:

U stemma di un moneta split hè spargugliatu circa 15 stagioni. Per a compara, a foxa si serve 5 stagioni, viscotta - 10 è lontra 20 stagioni. À u listessu tempu, u prezzu di i prudutti d'altru ùn hè micca assai altu, chì hè dovutu à a pruduzione di furmagli pasture è a mancanza di deficit.

Tipi di caprini

I prudutori moderni sò una bella distribuzione ind'una varità assicurata di i vistimenti, a basa chì hè Muton. Eccu pudete distinguì:

  1. Abrotra cù inserimenti per u pelle. Per fà u pruduttu più interessante è luxuu, hè decoratu cù pilia di scorta, rabbit, scribble è raccoon. I inserti pò esse fatte nantu à a fronte di u mantellu, o à u filu di u collu è di a maghju.
  2. Capo di Mouton cun cappucciu. Questu pruduttu hè grande per aduprà d'invaghja, è un capu deep, serà una excelente alternativa à un caprettu.
  3. Abbru di astragane. Per a costura, una fugliale di zucca cù una curlla forte è u crochet relleno hè utilizatu. Doppu un curlla speziale è un capelli cutte cutane, l'effettu s'assumiglia à un karakul. Astragan hè più livellu di un mouton ordinariu è à u listessu tempu ùn hè micca inferitu da ellu in termine di i so prugetti di salvezza.

A stu mumentu, a qualità megliu sò abbandonati russi, italiani è francesi da u Mouton.