Baden-Baden - attravers turistiche

Nisunu di noi ùn sapi da quandu Baden-Baden, a famiglia spa in Europa, hè situata. Ci hè stallatu in Alimagna in u statu federale di Baden-Württemberg à i piste occidentali di a Selva Negra à i banche di u fiumu Os. A maiò parte di i turistici visitanu a cità per avè megliu per passaghju in belli fonti medichi. In ogni casu, a vita culturale in Baden-Baden ùn hè micca in tuttu povira: ùn ci hè quarchi cosa per vede è gusti.

Fontane termale in Baden-Baden

Per scopre è apprezzà i mancari a cura di sta cità era ancu possibili à i Rumani annantu à 2 mila anni fà. In Baden-Baden anu numinatu 12, alcuni di quelli sughjenu in a superficia da una prufundità di 1800 km. A tampiratura di e fontinu di l'acqua, chì sò usati per i banni medichi, di l'acqua, di bevande, reachi 58-68 ° C. I più complexi termali sò l'antichi "Friedrichsbad" è a "Thermae di Caracalla" muderna, induve i turisti è i turisti sò circundati da cunsulazione, cura è serviziu piacevule. A strada, tra dui settori sò una piccula dimenzione chì porta à i ruvini di i bassi romane, i più antichi di Baden-Baden. I bagni in più di 20 seculi di a so storia. I visitatori sò espichi di mostra di edifici antichi in a so forma originale.

Museu Faberge in Baden-Baden

Questu hè u primu museu in u mondu dedicatu à l'opere di u cumpagnia russa Faberge. Pò esse cunsideratu "ghjovanu": u museu hè statu apertu in u 2009 da u cullizziunistu Russu A. Ivanov. A cullizzioni di u museu avà circa 3000 còpies, di e quali ùn sò micca solu u famoso Ovi Faberge, ma ancu di metalli, preziosi è semipreziosi (cigarette case, watch, gioielli, figurini d'animali) chì anu esistitu in u principiu di u seculu passatu.

Kurhaus in Baden-Baden

Situatu in a City Park Kurhaus, chì significa in a traduzzione da a lingua tedesca "spa house" hè cunzidiratu com'è un centru di divertimentu di a cità. Stu magnificu edifiziu era custruttu in u 1821-1824. in u stilu di "bel Epok". Ora tutta a vita culturale di Baden-Baden "fia": cuncerti, pilami, partiti è cena sò stati tenuti. À l'estiu, i turistici pudete divertevi u ghjocu di l'orchestra vicinu l'intrada à a Kurhaus. Molti vacationers sò attrati da i più famusi in u casinu di l'Auropa di Baden, situatu in u salottu chjusu di Kurhaus.

Leopoldplatz in Baden-Baden

Ogni turist definitamente visita u core di Baden-Baden - Leopoldplatz, o Leo, cum'è a stati di u locu chjamanu. Hè numinatu dopu u duca di Leopold, chì hà rignatu u statu federale di Baden da 1830. in u 1852. In u so centru, ci hè una funtana, da quattru lampi cum'è Gernsbacherstrasse, Sofienstraße, Lichtentalerstrasse è Luizenstrasse, nantu à quale pudete fà un passaghju per a cità.

Vela di Liechtenthal in Baden-Baden

Assicuratevi di passassi in questa vista peculiar di Baden-Baden - callejuela, situata à u latu di u fiumu Oos. Hè stata fundata più di 350 anni fà cum'è una roccia di roa. Ma dopu una variità d'arburi eranu stati attraversu u so territoriu, è avà hè un pittorescu bello cù paisaghjoli pacìfichi.

Hohenbaden Castle in Baden-Baden

I amate di l'amatori di a storia, certamenti anu interessatu à visità unu di l'antichi attraversu in Baden-Baden - Hohenbaden Castle, o più bien les ruins. A so custruzzione principia à u XII seculu nantu à i ordini di u regnu di a terra Baden Herman II. U casteddu si trova annantu à i tarritorii Buttert à una altitudine di più di 400 m. Cio nettu chì stu primu centru medievale hà avutu u so sistema di sanatoriu è una arpa enormi cù a musica di u ventu hè stata fatta in unu di i so mura.

Esperemu chì e attraversu in Baden-Baden farà e vostre vacanze in a cità ùn solu utile, ma ancu di divertente. Pudete vede cù un passaportu è una visa in Germania .