Vetri venecianu cù i manu propriu

U stucco venecianu imitatese perfetta a superficie di marmarinu brillanti, è hà assai umidità, chì permette ch'ellu esse usatu ancu in u bagnu o in piscina . Hè capacitu di ripruduce u sole di u materiale naturali è veramente in parechje. Intendi pruvà à dicenu i fundamenti chì seranu utili pi un mestrore maestru ghjudicante chì travaglia per a prima volta cun questu curre decorativu.

Vetri veneciali - master class

  1. Prima di tutti, avete bisognu di cumprà un compostu di stuccu prestu o un mezcu seccu. In ogni casu, hè bisognu di preferitu à u materiale da un pruduttu fabricatore qualitati.
  2. Per fà riprose effetti, avete da bisognu di bisognu di materiale speciale supplementari - vernice finissimu, laca acrilica, una cera di resistenza imperativa, compositu perla di glossare. Se vulete fà qualcosa particulari, bisogna avè bisognu di cumprà additivi decorattivi (per simulà l'argentu, l'oru, altre preziosità), l'esmalte di parechji culori è a pintura scatulata in acqua.
  3. In più di i materii, avete bisognu à cullà un strumentu specialu per u travagliu - spatuli (di sfarenti talla), rotuli strutturale, martellà, piumini, rattelli, tanks d'acqua, fossi per u mortazzamentu, u ragnu, paleone, pulitrici, perversi, stensili.
  4. Prucessu è nivulate i muri cù putty, è appliice una coperazione di capa nantu à elli. Approssimamenti in 12 ore dopu, serà pussibule à avanzà à a tappa next.
  5. Cusì tratta e pareti cun un impiccante chì coperta, chì aumenta e so proprietà d'aderenza di a superficia. U primu hè desideriu chjamatu culore, u so culore devia esse circa appressu à quellu chì vulemu impartì à u nostru gesso venecianu.
  6. Appricamu a cumpusizioni uniformi cun un rollu è dà u primu primu recuscente per seccinu (1-2 ore), inveci cù cura di a superficia cù spatula.
  7. Preparamu u materiale per u travagliu. Prima, aghjunghje un coloritimu cuncintrattu à u giumu bianca è aghjunghje a cumpusizioni cù un furasteru cù un fucile. Per avè una solu suluzione di un colore homogeneiu, hè necessariu di trattatu cù un mezcladoru per 3-4 minuti. A ghjira di qualità dopu à siccà ùn cambia u so culore, è ùn mancassi micca. Ùn hè casi micca mai pussibuli alcuni u stessu culore remichjendu i cumpunenti, l'ombra serà diferente, è si stalla nantu à u muru. Cusì, fate una suluzione cù un marghjenu chjaru, per quessa hè abbastanza per manipule a superficie sana.
  8. A tecnulugia di applicà un mortero listu ùn hè micca un prucessu assai complicatu, u gesso veneciatu, cum'è l'altri cumposti simili, hè agitu cù una spatula o piumale. Cubra i "sottu a petra" hè bisognu di rializà un minimu di duie strati. Pruvate micca di lascià traccia di u cuntattu iniziale di l'attrue cù a superficia di travagliu. Sposta da quì umida l'atmosfera è in a stanza, u gesso s'assicta à unu à 1-2 ore. U prucessu si ripetìtevi più, aduprate a seconda capa di gesso.
  9. Finalmente, pudete applicà l'ultimu terzu capu, duverà esse finitu, quasi intruduce.
  10. Dopu à 30-60 minuti avemu travagliatu à un travagliu assai delicatu - rintra, dà un lustru brillanti di a superficia glas. Hè necessariu cun un seculu sforzu per aducerà nantu à a superficia di guastazione, cum'è si pruducia u so polishing. À questu mumentu, u so screnu cumencia à manifestu manifestamentu. Direcci u muvimentu di a spatula in u listessu modu cum'è quandu l'applicà a suluzione di travagliu. A principal cosa quì ùn hè micca scarrà a superficia, hè quasi impedente di riparà quelli difetti.
  11. Cumu pudè esse risultati di vene à vene à l'umidità? Dopu dopu à 24 ore, una cera particulare pò esse appiicata à a superficia. Questu hè fatta cun una paleta o spatula. A caghjula di cera ùn deve prima, altru di salvà oltre u muru o crack.
  12. Una sola dopu dopu, pudete pulitizzà. A bocca d'essa prudutti è a veloce di a so rotazione ùn deve micca esse più di 3000 rpm, altri a cera bona chì pò crede. Mudena u muru finu à chì a superficia si sviluppa perfettamente liscia è brillanti quantu pussibule. Caddesi in secchi in dui simani.
  13. Questa classa maestru, cumu fà a ghjustu venecianu, pò esse cunsiderata cumminata. Tutti i travaglii sò fatti, guidanu l'invitati per amparate a superficie bella è brillanti chì si vultò i vostri parechji soli.