Scala modulara cù i so propri mani

A fabbricazione di scala modulare ùn hè micca un prucessu assai longu, ma hè piacevuli. Pudete accuncià velociamenti un algoritimu chjaru di l'azzioni, cum'è a dispunibilità à a manu di tutti i materiali necessarii. In ogni casu, a scala modulare, fatta da e so mani stessu, aghjunghje à a vostra casa cusimintatu è cunfortu.

Cumu muntare una scala modulare: una classa maestra

  1. Per pudè, cose bisognu à l'appuntamentu di scrive pussibile di varianti pussibbili di scala modulare. Dopu à questu, avemu decisu quale elli hè adattatu per noi.
  2. Cumu seguite, determinate u numeru di passi. Per questu, a distanza tra u primu e secunimu pianu sò divisu da l'altezza di i passi. In u nostru casu, questu 2,5 m à 22,5 cm. Emu 11,12, dopu allungate 11 passi.
  3. Dopu quì avete bisognu di verificà chì tutti l'elementi necessarii di a scala modulare sò dispunibili. Per issu disignu, avete bisognu: elementi intermedi è angulare, un settore di elementi superiori è fondu, una balustrade , un beccu, un metru è un supportu di dui metri, passi di diverse cunfigurazione, di barati.
  4. Avemu bisognu à assemblà u quadru. Per questu quì, hè necessariu di assemblei l'elementi intermedi in una struttura rígida, allinamentu in una sola linea è curriggie l'avutru cù purti.
  5. Dopu à questu avviemu à a stallazione diretta di a scala modulare. Per questu quì, sottu u 5 è 9 passeti pusemu u metru è i supporti di dui metri, fate u quadru da u livellu è fiscale.
  6. Per ogni elementu di a scala, installate i platti intermedi, fintendu cun venti cun una cuttutta. Femu a marcarazione di scalini è perchè per aghjusta di u diàmbulu necessariu. Dopu questu, arretavai l'arghjintini per ogni passu e munziedu i racks di u bastimentu, passendu tramezu pè i passi.
  7. Fixemu u perellu è i racks di u barale cù u beccu da u più. Puderanu i passi relative à u centru. Fixemu i passi à u marcu attraversu i platti intermedi cù 6 vite ritratti è una lavata.
  8. In seguitu, avete bisognu di marcallu u trenu per cunnette cù l'articuli. U parcumu trà i marchi sò 317 mm. Dopu questu, in i marcati posti avemu perforatu i toccadi ccu un diametru di 7 mm à una prufundità di 30 mm è fate i passageri à i rachi di u passageru. Per fà questu, utilizamu un ciclu di ciclu - una parte hè invintata in a ragnale, l'altru - in i rachi di a barca. E riparà e passageri à i rachjate di a raia, culligati ogni loop cun un pin.

Una di l'escale modular modulari, chjamatu "marche direttu", hè prestu. Questu hè cusì face a pittura.