Sights of India

Misteriose, magicu, piccante - tuttu questu nantu à l' India , un paisanu di iogni di fichi è ioggi, un patronu di a saviezza antica, un paese chì hè cunsideratu cumminendu a cradle di a civilizazione. Hè quì, in i rughjoni circustandosi à tempu, è prupone l'oghje per fà un viaghju virtualmente chì dedicarà una descrizzione di e prime attraversu di l'India.

I posti più belli in India

  1. Doppu a nostra rivista da u locu più famosu in India, u so attratore principal hè u Taj Mahal . Una struttura bianca majestuva, cum'è s'ella hè sempri in l'aria nantu à l'acqui di u fiumu, hè longu di diventà una carta di visita di l'India, cunnisciutu da ogni scuoghi in u munnu. A storia di a creazione di questu edifiziu hè duie romantica è traggica, in particulare u Taj Mahal hè statu custruitu in memoria di l'immaginaria destinazione amata di l'imperatore Shah Jahan, chì mortu durante u partitu. A custruzione di u Taj Mahal hà strittu durante 20 anni longa, ma u risultatu era digià valutu. Sicondu u stessu Shah Jahan, u Taj Mahal hè cumparèvule à a "grippa nantu à a machina di l'eternità".
  2. Un altru bastimentu, chì diventò simbulu di tutta l'india in generale, è a so capitale Delhi in particular - u tempiu di u Lotus. Per a so forma, sta struttura architettona ripetuta tutte e curate di u lotus.
  3. Tutti l'exotica indiana sedentariu, colori brillanti è insanità di l'olfà si meriteghji nantu à una scursioni per un altru locu santu in India - u tempiu Birla Mandir, chì hè dedicatu à i dii di Lakshmi è Vishnu. In più di l'architettura tradiziunale, pudete vede un bonu giardinu, è assai boni, è bè bella.
  4. U Tundianu Harmandir-Sahib in Armitsar, cù u nomu di u Tempiu d'Oru, serà ancu interessu di visita. Ùn hè solu un di i santu di i Sikhs religiosi più impurtanti, ma ancu u locu più bellu in India.
  5. Quelli chì vanu a vedà una forte forte indiana è ùn sò micca paura di marchjà da e percorsi turistici ordinarji, un modu direttu à Jaisalmer, o a City d'Ouri. A furtizza hà ricivutu u so nome per u colorificazione specifica di arenarie, di e quali i so mura sò straggljati. Hè situatu nantu à a fruntiera assai cù u Pakistan è ùn hè micca listessu cun i turisti.
  6. Per quelli chì ùn sò micca scantatu di scinniri à u duminiu per circà d'interessanti, vale a pena attente à u locu interessante è misteriosu - e caves di Ajanta. L'età di questi i buchi fatti in a roccia supera i quattru mila anni, una e una mezzo di quali eranu in u forse. Grazie à questu, i più raramenti freschi antichi, sculputi ghjustu in e bagnu, hà assurtte i nostri ghjorni.
  7. Quelli chì amare vitture vole di dilute restu di a spiaggia, hè vale di diretta i so alti à a spiaggia di Palolem, a spiaggia di più bellezza in tuttu u costu di Goa. Quì pudete riesce qualità annu di u mari, paisaghji paradisu è un serviziu eccezziunali.
  8. Dopu avè ricivutu i 33 piacè di ghjornu nantu à a spiaggia è di natari in a prufundità di u mari, hè urdinatu per andà in una data cù bella natura indiana. U locu più còmicu per questu hè u Kanha Park. Eccu tutto si parevanu vinutu da e pagine di Kipling: bambù è corsi altri cù u crescitu umanu, tigri è hordes di scimie, gorges. Hè in Parque Kanha chì pudete osservà a vita di i tigri in u so habitat naturale.
  9. Se Kanha Park ùn hè micca abbastanza, po per l'unificazione cumpletu cù a natura, vi cunsiglià per andà à i margiu di Kerala, induve oghje numerosi spezii di animali viranu pacìfiche, quasi mai truvatu in nudda manera in u mondu. L'Excursioni quì sò tenite nantu à i barche privati ​​chì viaghjanu along canali longu naturali.
  10. Un altru spettaculu interessanti è purament indianu hè a piantazione di spices. Ghjè in India, pudete vede cumu furnutu pacificamente l'oru piccante, chì in un certu tempu è scende a via di u grande Columbu.