A più grande cascata in Africa

Cascate di Victoria hè famosu in tuttu u mondu è sempre attrae un gran numaru di turisti di tutta u mondu. Hè a più grande cascata in Africa. I localesi chjamanu "Mosi-oa-Tunja", chì significa "Smurf di Thundering". Victoria hè unu di i spectaculi più significati è unichi di u cuntinente africanu.

U territoriu di cascata sipareghja simultaneamente à dui paesi - Zambia è Zimbabwe. Per capiscinu d'induve cascà a Victoria, avete bisognu à vede unni hè a fruntiera trà i dui stati. Divide u paese direttamente nantu à u canali di u fiumu Zambesi, passendu a cascata.

A storia di u nome di u Victoria Falls

U so nome hè stata datu à sta cascata da u pioneer u viaghju in inglese David Livingston. Era ancu u primu omu biancu chì, in u 1885, presenta una vista incredibile di a cascata. Oghje u guvernu hà adupratu l'investigatore à a più alta cascata in Africa. David Livingston era accussì affascinatu è maravigliatu da a vista chì hà dettu immediatamente a cascata in onore di a Regina d'Inghilterra.

Geografia di u Victoria Falls

In fattu, Victoria Falls ùn hè micca a più alta cascata in u mondu. Laureli di u flussu di l'acqua più altu hè passatu à l' Angel Falls in Venezuela (979 m). Ma u fattu chì u muru di l'acqua si stende per una distanza di quasi dui kilomitri facenu stu cascata u più grande currente cuntinuu in u mondu. L'altezza di u Victoria Falls hè casi duie volte di l'altezza di i Cascate di Niagara . Questa figura varieghja da 80 à 108 metri in punti diffirenti di u flussu. Spray da i massi di rapidità di caghjunà di scatteru di l'acqua in u bagnu naturale chì sò furmatu da a cascata, è ponu scopre à una altezza di 400 m. A nebbia chì creanu è u rugitore di u rapidu flussu sò visibili è audibili incluso à una distanza di 50 km.

Victoria Falls hè nantu à u fiume Zambesi vicinu à u mezu di u so corrente. A avalanche d'acqua sparisce u scogliu in u locu induv'ellu u largu sguardu attraversamente in una fanta cù estrema estrema comparativali, a larghezza hè di 120 m.

Fun on the Victoria Falls

In u vaghjimu, quandu a tempesta chiuvada recede, u livellu di u fiumu hè ridduzu assai. Duranti stu tempu, ponu caminari in una certa parti di a cascata. U restu di u tempu, a cascata representa una freccia endlessly powerful chì chiuva 546 millioni di litru di acqua per ogni minuta.

A staghje secca attrava assai turistere à a cascata perchè hè questu durante u periodu di l'annu pudete nàutru in una piscina naturali unica chì hè chjamata devilish. È ùn hè micca surprisante, perchè "Fountain of the Devil" à u Victoria Falls hè nantu à a so punta. Nant'à u so flottante, pudete osservà cumu, à una distanza da pocu à pocu di metri da a muntagna, currenti currenti di acqua. Da a cascata, sta piccula piscina di 10 settimane hè spartuta solu per un ghjacciu strettu. In ogni casu, quandu l'acqua in u Zambesi rispose novu, u "Baptismu di u Diabulu" hè chjusu, perchè a so visita pò esce una amelenza à a vita di i turisti.

In particulare à i fanni di sport estremi una forma popular di divertimentu hè "bungee jumping". Questa hè nunda più chì hà da saltà nantu à una cuerda diretta à l'acqui di u Victoria Falls in Africa. "Bungee jumping" hè realizatu da u ponte chì si trova in a vicinanza immediata di a cascata. Per una persona chì vole di risicà, ponenu cuttuli elàstichi speciali è suggerenu chì ellu hà intrutu in l'abissu. Dopu un volu libbirallu, quasi nant'à a superficia di l'acqua, i cattuttivi vendu è prestu si ferma. Un turfore scandale riceve assai sensazioni novi è incomparabile.