U carbugnu attivatu hè dettu à una mamma in infermiera?

U carbone activatu pertenece à u gruppu di enterosorbenti , i.e. tali droghe chì anu una gran absorptivity di sustanzi e cumpunenti periculosi. Per quessa, sta droga hè spissu usata quandu:

Hè pussibule u puderebbenu attivà u carbonu?

Molti mariti anu interessatu in questa mena. U più prestu urgente in a staghjunali, quandu u risicu di l'avvilanamentu alimentariu hè moltu altu.

I medichi ùn impediscenu chì a mamma d'invalida di piglià u carbonu activatu. Questa droga ùn hè micca assorbita à u sangue, è u so effettu spuntà solu à l'intestinali. Ma, anchi questu, ci sò ancu cundizioni in quali u carbonu activatu hè contraindicatu. Sò stati l'ulceru pepticu è u sangramentu gastrointestinali. In altri casi, a risposta à a quistione per avè esse possibbi à piglià carbugale attivatu à una mamma d'epoca hè positiva.

Ciò chì deve esse cunsideratu quandu u carbone activu da e mammi infermiera?

Dopu avè scupriteu sese hè pussibule di piglià carbugale attivatu à e donni di cresce, hè necessariu di dì cumu di bevi.

L'utilizazione di longu duru di carbone activatu durante a tacchizzazione hè inacceptable. chistu pò diri à u sviluppu di l'ipovitaminosi, è à a fine - una diminuite in l'immunità. Questu hè spiegatu da u fattu chì, incù toxins, sguassate vitamini è microelementi da u corpu, è crea un obstacle per l'assimilazzioni normale di e proteini è di grassu, è cusì ùn permette u sviluppu di a microflora intestinali nurmale.

Per assicurà chì a rimpiazzamentu di carbone activu ùn hè micca diventatu in un prublema di uveditu, ci vole à seguità rigulari a dosa. Cusì, solitu era 1 tableta per ogni 10 chilò di pesu. In questu casu, hè megliu dividisce sta dosi in parechji dosi. U ghjornu chì u nùmeru di comprimi pigghiati ùn devenu micca più di 10 opere. In quantu à a durazione di l'usu di a droga, ùn deve micca esse più maiimi 14 giorni.

Cusì, a pesar del fattu chì hè pussibile di piglià carbugale attivatu à una mamma d'infermiera, questa droga hè tenuta cun prudenza.