E staghjone matura

Duranti u pezzu tutale di a zamma, a lactation femminile passa per cambiassi solu seria. A più difficiulmente, cunzidiratu cunzidiettu u primu mesi di alimentazione, quandu chì a mamma è u babbu natu hè adatta à u so rolu novu, è solu l'aghjurnate à l'altri.

Inoltre, in un annu o quattru anni di GV, a crisa di i lascita spessu occuru chì ponu purtà à u cessation completu di l'alimenta si a ghjovana mamma ùn sà micca cumportatu. U tempu più tranquillu è ghjelu per una mamma d'infermeria hè u piriudu di a maturazione matura, l'iniziu di quale ogni donna hà cresce cù grande impatenza.

Quandu hè a mugationi maturu stabilitu?

U periodu di a mugitura matura si produheghja quandu u pettu hè sempre suave, è ùn ci hè casi micca mare forte di u latte, solu à i casi chì u tempu passatu da l'alimentazione prevale. In regula, questu hè 1-3 mesi dopu à u nàscita, ma po chì succede un pocu tardu, perchè tutti l'organisimi sò individuali.

Certi oghji ghjovani ùn pò micca capì ciò chì succede à elli, perchè a so sensazioni cambiatu in modu brusgiamente à u cuntrariu. Finu à quellu tempu, u pettu di a donna era casi sempre pesante è chinu di latti, apparti, spessu si senti cusì caliente. Avà, i glándulas mamari venenu sempre alluttati, è certi zitelli partenu per crede chì si trovanu per esce.

In fatti, questu hè assai luntanu. À u cuntrariu, u pettu di una mamma in infertile cumencia à u travagliu è adatta à i bisogni di u zitellu. Duranti u periodu di a mugitura matura, u lattu hè constantemente, ma in porghje chjuche. È a più spessu a matri alimenta u so picciottu, i marei più frequenti sò, solu a donna ùn avente micca. A media, a pruduzione di latti à questu tempu distendu da 750 à 850 miglia di ghjornu.

In casi rari, quandu una donna regula artifice a quantità di latti in parechji manere, u lattozu maturu pò micca esse in tuttu. Questa puderia affettuarle a cumulazione è e immune proprietà di u lettu di mamma, per quellu chì ùn ùn furnisce tutte e necessità necessa di e foglie è ùn pò micca prutezzione di e malatie.