Cumu bè per fassi attaccalli?

Ancu i prufani diceranu chì hè pussibule cumerci u successu in l'sport solu s'ellu eseriti sò rializati bè. Sè vo vulete diventà u patrone di bè persi e culo, a ghjente per esse puliticanti per i so ghjornu sarà bè cibo. Ogni coache hà cunvalidatu chì stu sercitu ùn hè micca solu di cunfletori, ma ancu assai efficace.

Cascate, a carica principale hè datu à i musculi chì sò in a regione di e cosce è nucciasti. Cù classi regulare è u rispettu di tutte e regule, pudete riduce a quantità di malamenti, fate perdinu di a cellulite è tonu a vostra pelle.

Cumu bè per fassi attaccalli?

Pudete aduprà stu sforzu solu in a sala, ma in casa. Hè necessariu di cumincià cun un pocu calore per portà u tonu muscular, perchè duverà migliurà u risultatu è impedisce l'ocurrenti di ferite. Ci hè parechje scelte per sti exercici, cunsece qualcuni di elli.

U numaru d'esercitiu 1 - cumu fà l'attacche per voi. Fate nantu à e mani e posanu e mani in a so cintura. Cù un pede, piglià un passu pianu è pettu finu à u fioru hè parallella à u pianu, è hè un angulu right hè in u ghjinochju. A perna, chì ghjè situata darrere, hè ancu culpisce è cade, ma ùn mette u corpi in u pianu. Fate un pocu movimenti primu, è torna à a pusizione di partenza. Accumenza cù 10 rivoluzioni, è chì hà digià annunziate a crescita di a carica.

U numaru d'esercitiu 2 - cumu fà l'attacche cù un pendentiu. Per fà esse exercitu, avete bisognu di un capu di lunging, mani facendi è, toccu u pianu cun i vostri ditte, mantene u vostru equilibriu. U ghjinochju di u tufonu ùn toccu senza u toccu. Questa serà a pusizioni iniziale, da quale avete bisognu à ridivà a cunta di u malugraficu di a perna, da a ghjusta, imbuttendu i zuppi di fronte. In a pusizioni cù a stretchjarità massima, avete firmatu durante 20 seconde, è poi, hè necessariu di ritornu à a pusizione iniziale.

U numiru d'esercitiu 3 - cumu fà rimpressà in l'attacche à u partitu. Stand up straight, alluntanati i vostri piedi. Fate un passu per un passu à u partitu è ​​pusendu nantu à questu. Hè impurtante per assicurà chì l'altra pierda hè stata recta è u pede hè tutta sana à u pianu. U prublema solu cù i musculi di i gicchi, hè necessariu di ritornu à a pusizione iniziale. Repetite a stessa manera l'altra manera. Un sbagliu cumuni chì ùn vi permettenu di ottene l'effettu desideratu da l'esercitu hè attivatu u troncu à u cantu. Pruvate aduprà u passu più assicuratu, chì aumenterà a carica nantu à i musculi è rinfriscà da i ghjinochje.