Obstruction of the lacrimal canal in nascita

L'obstruczione di u canali nasal lacrimal in novi in ​​a medicina hè chjamatu dacryocystitis. Frà trà i zitelli, una malatìa in u quandu a mucopurulenza o a purtata di a mucosa si trova assai spessu. Comu regula, hè pussibule revelà una predisposición à l'impassatura di un canna lacrime in un zitellu annunziatu.

I Tears play un rolu assai impurtante in l'operazione propria di l'ochji umani. Prima di tutti, rializaranu a funzione di a prutezzione di e eyeballs da cresce in elli diversi picculi particles di terra e polu, è mantenenu ancu a so umidità rispettiva. Dopu a distribuzione nantu à a superficia di l'ochji, una lagrimi à e lattice ducts passa per u passaghju nasale.

A causa di dacryocystitis hè generale una filma gelatinosa o, perchè chjamata dinò, un tappu chì hè in u duttore lacrimale. Cù a vita intrauterine di u zitellu, funziona una funzione protettiva contru a penetrazione di u fluidu amnatuicu. À u nascita di u zitellu, à u tempu di u primu chianci, a film deve esse brusgiatu. Ma in l'eventu chì questu ùn hè micca successu, a lacrime cumencia è si stagnate in u sac lacrimale, per questu, una infizzione si putevvi sviluppà. Inoltre, a causa di l'impassibilità di u canali lacrimale hè a patogna di u nasu è i tessuti circundante, chì pò riducate di inflammazioni o traumes.

I sintimi di un canberu intarrativu in un novu

  1. U signali principali chì determina l'obstruccià di u canali lacrimale in i zitelli hè l'aparicio di mucopurulenti o un muccata di alta quandu pressu nantu à un saccu di lacrime.
  2. In li ringii di l'ochji di u babbu, pari chì una "lacrime" hè in permanenza.
  3. Se u canarnu lacrimale hè obstructu, lacrimazione regulare hè osservatu in i zitelli.
  4. A causa di a secrezione di lacrime cuntinuu, u zitellu hè roghjunatu è inzzione di e parolle.

Cumu trattamentu l'obstruccione di u lettuce in un novu?

Se u vostru picciutteddu hà una obstruczione di u canali lacrimale, perchè più probabile, cum'è un trattamentu, inizialmente sò prescriti chutes è massaggi.

Massaggio in l'impassibilità di u canali lacrimale

  1. Prima di voglia i vostri ochji è cuminciate u massaggio, avete bisognu à scumpagnate di l'acquazione purulenta accumulata. Per questu, lavbe l'ochji di u zitellu cù parechji sputichi di cuttuni, imbottitatu in acqua calda o in salina fisiulogica. Allora accogliu u guttone in i pirmischi in a lampata.
  2. Ora pudete piglià un massaggiu terapicuu di u canali lacrimale, chì u scopu hè di scumparà a stessa pelicula gelatinosa. Assicuratevi chì e to mani sò sempre puliti è cù unghji finite, è u megliu di tutti l'usu di guanti sterili. U massaggio hè statu fattu da i vibrati è i muvimenti di i dete, da a cima di u cantonu internu di l'ochju.
  3. Dopu chì u prucessu di trattamentu hè stata fattu, hè necessariu di gegannusi l'ochji di u babbu cun e presecifuscule.

Per l'efficacezione di u trattamentu cun questu metu d'obstruccione di u lacrime duct, hè cunsigliatu per eseguisce questu prucedimentu à 10 volte di ghjornu.

Cù un trattatu foru cù massaggi è catuzzi in u natuvulu, u canali lacrimale hè probatu. Questu hè un operatu efficace è abbastanza simplice, per via di quale una furmazione gelatinosa hè persa. Comu regula, l'intervenzione mediatica hè tutta solu in i casi più estremi. Per impedisce a riniscenda, a prima volta dopu a cirurgia hè cunsigliata per fà un massaggio di canali lacrimal.

I amici parenti, pruvate a valutazione currettamente di a salute di u zitellu è pigliate e misure in u tempu! Salute à i vostri figlioli!