Pudete messu un zitellu in 4 mesi?

In u primu annu di a vita in u corpu di un picculu omu ci hè una quantità enorme di cambiamenti è adattati à u mondu circundante. U sviluppu di u sistema musculoskeletore hè unu di i processi più impurtanti in u corpu di u zitellu. Hè nutate chì u zitellu nasci senza avè uppurtunità di caminari o ancu à pusà. In a spina di u lactante, ùn sò micca curvulate fisiològii chì si sò furmate in u primu annu di vita.

Ogni mamma hè assai preoccupatu di a salute di u zitellu, è per ùn fallu per dannà, hà da seguità certu regule, aiutendu à u zitellu sviluppà u sistema musculoskeletore. Unu di e prublemi impurtanti in questu prucessu sò u tempu quandu pudete mette u zitellu. Per una certa raggiuni, parechje marta sò sicuri chì se un zitellu hè 4 mesi d'antura , pudete cultivà senza teme. Questa hè una storia erronee, chì pò purtà à cunsequenze riversibuli.

Hè pussibule o micca?

A risposta unica stima è categòrica à a quistione di se esse permette di metta un zitellu in 4 mesi hè certamente micca. Malgradu questu l'opinion famosa di i medichi è di i più parenti, parechje marta pruponi di assiccionà un zitellu da 4 mesi. Eppuru in a so justificazione vale nutà chì ponu pudè cunfundà a nuzione di "pianta" è "sentate". Hè strettament pruibitu per trattà direttamente u zitellu in una pusizioni verticale, ancu pussidìanu mani, perchè chistu face una carica enorme in u spalle.

Se vulete sviluppà a capacità di postu, pudete fà l'eserciti - tenu i manichi per elevà un pocu à l'estatus ereditariu, perchè chì u zitellu hè tiratu finu à voi. In ogni casu, hè necessariu di ricurdà, hè megliu chì u zitellu face tuttu ciò ch'ellu - in stu casu pudete esse sicuru chì u sistema musculoskeletore di u zitellu hè prestu per una tale carica.

Sì cumpite cun certe cundizioni, sustegnu a dritta di u zitellu, se u zitellu sia assai attivu è impurtante da a so nàscita, pudete assicurà per un minutu o duie, chì permettenu a spine accustà à i carichi futuri. In ogni casu, hè definitu micca impussibile di mette un zitellu in 4 mesi.

Per i figlioli più attivu, l'età di cinque mesi hè adattatu, per quelli chì sò più tranquilliti è ùn vogliu micca moviri assai, u megliu ùn principià micca di prima di sei mesi. Piantate un zitellu hè di cumincià à pocu tempu, prima per un pocu minuti, sustegnu, cù ogni tempu allargannu u prucessu è permettenu di mantene a respirazione sè stessu.

Perchè ùn mette u zitellu in 4 mesi?

A risposta hè abbastanza sèmplice - riceve cun risposta per ecc. Per principià, a spine, senza preparatu per esse carichi, probabbilmente micca surviglià, chì significa chì à i 4 mesi u babbu hà pussutu curvatures chì sò difficiuli di corriggiarà dopu. Una complicazione pricosa hè a squeezing di l'organi internu, chì hè ancu una cunsiguenza di i musculi dèvuli di a colonna spinali. Questu pò causari à terribili problemi di salute, in particulari u sistema respiratorju è cardiovascular. Per quessa, ùn ci hè bisognu di presciallu in ogni locu, pruvatu à l'impatrunirali da u zitellu. Avemu bisogna aiutà à sviluppà à pocu, eseguisce u cunsigliu di specialisti è indettendu quelle infurmazioni in quale ci hè dubbitu è ​​incertezzii.