World Vision Day

Parechji si ponu esse forse per a prima volta, è si sorprenderanu, ma ùn hè veramente un "ghjornu di u calendariu rosariu", chì hà una scala grandi impressesiva, chì hè chjamatu U World Eye Day. Chì ghjè u ghjornu? Chì ghjè a so peculiarità serà discutitu da avà.

Quandu si celebrendu u Vision World Day, è chì ghjè sta festa?

Parechjostunu se maravigliate quandu celebrendu u Vision World Day, è chì vene bisognu à dì? À quandu ci hè necessariu di fà una nota annantu à u fattu chì a festa hè un nome cunnizcione, cum'è ùn sò torte e pasticceria sò furniti o dati. Questa hè solu una data chì hè stata cuncernata per esse cunsiderata "rossa" per scriviri l'attinzioni di u mondu à i prublemi di l'omi di a vista. L'Organizazione di a Salutazione Mundiale (OMS) in 1998 appruva u World Eye Day, chì si celebrà ogni ghjovi seconda in uttrovi . Questu hè stata fatta per induce in genti à u circondu di u mondu, a vulintà di preoccupari a visione, almenu quantu à a so personae, per micca di dì di quelli chì soffrenu u 100% cecità. U World Eye Day, per a via, hè una grande parte di u prugramma di u cegarigà in Europa "Vision 2020: U dirittu à vista".

Quist'annu, U ghjornu di vista hè celebratu u 8 di ottobre. Hè da questu pirsuni puderanu andà à i stituzzii medichi per una cunsultazioni gratuita di specializatori in quantu à a salute di i so ochji. Sfortunatamente, stu successu ùn hè micca anu publicitatu in i mass media, perchè hè assai impurtante chì a ghjente sà micca di questa azzjoni. È hè impurtante chì micca solu i quelli chì anu critichi per a qualità di vista, ma ancu quelli chì ùn anu nimu in tuttu, sò cunsultati. Vògliu novu cunvinta di a mo salute, ùn serà mai più superfluvule, cumu per revelà in anticipu li leve passageri da a norma, chì ùn pò micca esse manifestati, ma à u stessu tempu sirve com'è l'iniziu di i malatie serii.

U ghjornu di u Dia di a Proteczione di a Visione hè ancu marcatu da diverse attuali di carità. Certi centri commerciale oftalmologici, passanu in questu ghjornu pagatu ricevuti, ma i soldi hè trasferitu à i fondi d'aiutu per i persone senza visione. Ci sò parechje assicurie è istituzione chì furnisce assistenza à i personi cosschi, medichi (medicini, adattazioni speciali, etc.), è suciali (formazioni speciali, furmazione è reunioni amici, etc.). Ci hè assai di questi persone. L'infurmazioni statistiche è terribili.

U ghjornu di vista, cilibratu u annu u 8 ottobre, hè ancu diretta à assicurà chì e persone di tutti i pirsoni accumincianu a travagliu medii prevene per a preservazione è a migliurazione di a salute d'ochji. Per questu scopu, in certi centri medichi è e stituzzioni, si ponenu seminari speziale è riunioni, chì sò aperte per visiti è diretti à sfilà i principii basi di a prevenzione.

Recomanazioni per a preservazione di a visione

In order à prolongà a salute di u corpu viscuali, i medichi ricunniscinu a prima di tuttu per manghjà in bona chjara è per ùn esse nervu. Eying black currants, blueberries è carotta chì furnite u corpu cù e vitamini necessarii. E evitendu l'aghja nervosa è u sughjettu, perde l'oppurtunità di svinivà a pressione di l'ochji, chì ponu esse direttamente cunsiquenzi impastandosi.