Storia di u festa Palm Sunday

L'ingressu di u Signore in Ghjerusalemme hè una festa antica di tutti i discìpuli, chì hè celebrata u domenica una settimana prima di Pasqua . A salutazione di Ghjesù à a capitale di u regnu d'Israele hà marcatu u so entra à u percorsu di a cruci di u patimentu. Questa festa hè chjamata Palm Sunday o Palm Sunday. U nomu hè assuciatu cù qualchi tradizioni storica di quelli tempi.

Perchè u Sunday Sunday da Rame

Per capisce i motivi di stu nome pocu, hè necessariu di studià a storia di u vacanze Palm Sunday. I Ghjudei avianu u costumbratu di rettimenti solituali è vittori cù esse cagione ghjovani, cù e rami di palma in e so mani. Sicondu l'Anticu Testamentu, Ghjesù hà fattu à Ghjerusalemme, ma a so gloria ùn era micca in guadagnà a guerra o rignenu in l'statu, ma in vincere nantu à a morte è u peccatu. I Ghjudei glurificonu davveru Cristu prima di a so morte, grazia à u so pienu liberu, dedicatu à tutta a razza umana.

In Russia, sta celebrazione hè tradiziunale chjamata Palm Sunday. A ragiunità di stu nomu hè chì e branche di palme di i slaves sò rimpiazzati da i salute, postu chì sò i primi a zuccaranu in a primavera. I rami di Willow simbulizanu e posti chì i Ghjudei aviani in manu, cumparendu à Ghjesù in a cità antica. In i paesi australiani, inveci di willba, rami è fiori d'altri pezzi, in generale palme d'arbres, sò stati.

Ritava di Raddusa Ortodossa - tradizione

In questu ghjornu, i worshipers parvenite à scuntre u canzellu invisibile andà à Ghjesù cum'è u vittore di morte è infernu. A ghjente lettu un preghjudiziu especialu per a benedizzione di u "wai", durante ellu quandu anu encelleru candele, fiori è rami di saliciu. Verba, asciuttu cù l'acqua sante, hè guardatu cù cura tutta l'annu è decoratu cù un icona in l'appartamentu. In certi famìglie ci hè un usu interessante per fassi un salume in un casculu à u mortu in un signu chì hè da a fede di u Figliolu di u Signore A morti vanu a guvernà, si risusciteghja novu è ghjunghje cun Ghjesù cù u salone consagra.

U ghjornu chì u Palazzu di Rade si celebrà, hè cumunatu per tuccà i parenti è amichi cù u saliciu pussy. Dopu à a preghiera di a matina, chì i zitelli ùn sò micca guidati, i paisani addivanu i zitelli di u lettu cù piozzi di focu di u salore, vulendu una salute "cum'è un saliculu". Hè cresce ancu chì si manghjate un rimulu spizzatu cù l'acqua sante di salicule, anch'elli ponu esse bisogni richieste impurtanti è volte immobbili seranu rializati.

Questa festa hè tradizionale urganizata da i meli di u basile, chì vende ghjuculi di i zitelli, documenti, libri è, sicuru, aghjunghjenu banditsi di saliculu.