Sarah Jessica Parker hà scupertu u talentu di un ghjuventù è di ghjuvedi designer

L'attrice americana Sarah Jessica Parker annu apre u novu talentu novu. Dopu, u so nome era assuciatu à a creazione di una cullizzioni di scarpi è di robba, diventò una musa per una nova fragranza, è avà hè parti di un grandu prughjettu per creà l'oreju.

Parker addivintà u societ di cummerciale di a marca Kat Florence

Sarah Jessica hà fascinatu Cat Florence, no solu cù u so status stella è u so desira di ricunniscendà in una esfera scunnisciuta per ella, ma ancu com'è un accorsu prufessivu è minimo à u travagliu. A giuvedera di Londra Kat Florence hà iniziatu a cooperazione cù l'attrenda solu in u quadru di a campione di PR è u photoset per u catalogu, ma in u cursu di u travagliu u fundatori di KF, suggavu Parker, diventà un societale cumerciali. Grazie à un novu rolu, Sara Jessica hà sappiutu fassi prucessi di cummerciale è participà à u disignu di e ghjuvelli.

In una entrevista Catane Florence ammitò:

Sara hà una biddizza unica è una speranza increfosa, chì raramente hè vistu in muderni moddi di a so età.

Per via di u travagliu cumuni, sò creati 100 punti, ogni ghjuvellu hè sparatu solu in una cantina di 10-15 pezzi, chì aumenta u costu significativamente. I pruduttori di a marca anu utilizatu diamanti di a categurione D in ornamenti massivi, d'alta qualità è una trasparenza incredibile di quale hè chjamatu nantu à u mercatu di ghjuvedi assai altu.

In a campione di PR di a marca KF, u fotografu legendariu Peter Lindbergh

U mitritariu fotografu Peter Lindberg, in a campagna di PR, di a marca, creò una storia in biancu è biancu. L'attrìlla di Hollywood hà pruvatu nantu à a so famiglia di una stella. Contra l'autumassu di l'appartamentu di a casa di campagna, Sara hà cambiatu diversi vistiti luxurii, solu l'riservatu, sostatu in toni naturali, u mudellu stanu senza cambiatu.

Leghje ancu

Petru Lindbergh hè un prufissiunista cunfidi di stiddi chì Naomi Campbell, Linda Evangelista, Cindy Crawford, Isabella Rossellini è parechje altri, ùn hè micca maraviglia chì in i fotografichi ùn vedemu micca solu l'estetica incredibile di l'oreria, ma ancu a bellezza femina è bella.