Herring in Olandese - ricetta

Aringa salata - questu hè quasi u veru orgogliu di l'Olanda. Allora, questi pesci si mancianu per u colazione, è sirvutu per piacere è ancu per cena, è ancu preparanu picculu tanniculi cù questu. U salatu in una manera speciale, ghjustu in u mari è u primu ghjambore hè mandatu pè a regina di l'Olanda. Per pruvà sta furtuna, in particulari pè i turisti, ma per questu hè necessariu di francà dirittamenti à l'Olanda. Ma se ùn avete micca questu opportunità, è veramente vulete manghjalli i pesci, ùn anu micca peghju, perchè avà, vi diceremu chì cumu preparà un aringe in Olandese in casa! Di sicuru, ùn pudemu micca sperà cù questu in un canna, ma in una banca, ma, crede à mè, ùn esiste micca peggiu!

Herring in Olandese in u bancu

Ingredients:

Preparazione

Cusì, per spicificà e arritti in Olandese, piglià u pesciu, unfreeze è u gut. Allora tumbèbamu a testa cù branchi cù un cutiddu cutidianu, è tagliate l'abdomen à a cuda è lavagna in tutti l'insidi. Dopu à questu, facemu una incisione superficiala in u spinu è pianu lentamente a cuttura da i dui marge. Eliminate e tene, cuda, pigliate u cimbale è si separanu l'aringa in dui metalli. I filetti findi sò limpiati da i boni picculi è tagliati in pezzi in larghezza circa 2 centimitri.

Limone lavò, wiped e shinkuyu cilings finos. L'arbureti sò trattati è trè in una grande gridda, è aghjunghjite l'aneddu di cipolla. Avà piglià un caprettu poveru è cumincià aduprà tutti i prudutti disposti in capasti: à u fondu pateva qualchi aneddu di ciuvuli, da un foglie foglia, un pezzu di zucca, razzo di limonu, un pocu di zuccherinu è pimentu. Dopu à questu, sparghjia una capa uniforme di aringa è dinò in a listessa sequenza hè cuparta cun una capa vegetale. Oprumosciate tutti i strati, periggisci presa pressu, finu à truvamu a cima di u can. Allora accapari l'appughjatu cun una cupartu è mandi à u frigo durante 3 ghjorni. Salitu in questu modu, l'aringa in Olandese, si face più diliziosu, dulce, suculente è savuroso. Quandu sirvemu, pusau u pezzu di pesci in u spicchiale, l'acqua un pocu cun oliu vegetale è aghjunghje salate cum'è necessariu.

Ricetta per arrichi in acchianati in Olandese

Ingredients:

Per marina:

Preparazione

Per appruntà l'aringa marinata in Olandese, avemu lavatu u pesce, si tagghiau la testa, cuda, anche, si separà a carne da l'osse è l'avemu accurtu in filettini. Allora chjappu in tagliati finti. I vegetali sò stati prucessi: u bombe chjappu da a mezza anu, è a carizza hè struta in tassi o in grinded on a ralba. Limone lavò, lavigliatu seccu cù una siccica è tagliata à a metà lupuli.

Cumu seguitu, piglià un pappellinu di mezza litru, mette nantu à u fondu di una fetta di limonu, cipolla, laurane è un pezzu di pepite. Coperta a cima cù una strata di zappagine rossu è dispensa l'aringe. Dopu quì, sceglie u capi finu à chì u cuntinuu hè tutale sanu. Ora cocurazzu u marinatu: aghjunghjule l'acqua filtrata in una pienza, mette in un pezzu, fate un piu da fogghiu, tira a cantina necessaria di zuccaru, spremere u zucchinu di u limonu, muzzile è fracete. Allora accumpèghjamane u nostru pisci, u cercanu cù a tapa, è dopu un ghjornu, l'aringa hè pronta per u cunsumu in Dutch. A servitori cum'è un frenu à patate o patati purpi.