Amal Clooney hè imbarazzata?

Amal (natu 1978) è George Clooney (natu in u 1961) sò una bella, elegante è assai efficace. Sicondu a versione di a rivista populari rialisimu realisticu "InStyle", appartene à u primu locu onorevoli in u sceltu di e parolle stile più stylish. Tutti sò ufficialamenti di u 27 di settembre di 2014, ùn sò micca figlioli, ma in u passatu i mediate ripetitumente citenu chì George Clooney è Amal Alamuddin stanu aspittendu à u zitellu à appare, ma sfurtunatamenti, in questu rumore chì Amal Alamuddin stava anu pregnant ùn eranu mai cunfermati .

Amal Alamuddin - moglie di George Clooney

Amal Alamuddin hè un avvucatu assai cume eccettu è cunnisciutu, fluidu in francese è àrabbu, hà scrittu diversi libri nantu à a jurisprudenza. Hè bella, spettaculina, femina, hà un gustu impeccable è un stili eleganti chì sempre cunquistò l'espunenti futuru è i so amichi è l'altru publicu. Pigliò un pocu di mesi per cunquistà l'omu più aspittatu in u mondu, un solidu bachelor è u famosu attore hollywoodi George Clooney .

Notizie dolce

In questa famiglia stella, l'apparizione di u zitellu era ppulatu parechji volte, perchè Amal hà parechji volte in a prucedimentu cumplessu di a fertilizazione in vitru, chì, cun u solu successu, solu risultati in 3-4 mesi. À u listessu tempu, u risultatu possu un caratteru pusitivu, cum'è quell'altra a famiglia stella hà occupatu bè cù a migliione di a stanza per u futuru babbu. In a cunferma di sta Naomi Eilon, u vendeur-consultante di a famosa tenda di ziteddi elite, "Petit Tresor", cunfirmò a compra di l'accessori per i figlioli da a famiglia Clooney per più di 77 mila dòari: una quantità grande di roba di zitelli è una cunfina perfetta.

Leghje ancu

Eppuru, è Amal Clooney hà roccia? - Hè cunnisciutu da a notizia più noti di a rivista populari americana! A manu, cù a tappa centrale propriu adduzzatu da a stella coppula (emissione di a rivista per u novembre 2015) chì Amal Clooney hà imbarazzatu è a so gravazione hè di circa 14 simane. U so amicu sposu, Giorgiu, sònnii di un figliolu.