U prìncipi Harry è William visitavanu u studiu di film Star Wars

U schedariu di i monarchi britannichi hè assai densu, ma ancu in quì ci sò avvenimenti publicu "senza ligami". L'altru ghjornu, i prìncipi Harry è William visitonu Pinewood Studios, induve a franchise di film "Star Wars" hè statu filmatu. In una dichjarazione ufficiale Kensington Palace hà dettu chì u scopu di sta visita hè di presentà i prìncipi à a industria cinematografica britannica, è ancu aghjunghjite i attori per i so servizii à u Regnu Unitu.

E spati ligne, Chewbacca è droidi

Avà in i panzuli di filmi di Pinewood Studios u prucessu di preparazione per a creazione di un novu film "Star Wars: Episodu 8" hè in tuttu un swing, per questu ùn era micca difficiule di realizà una scursioni per i monarchi. A guida principale per Harry è William era l'attrice Daisy Ridley, chì ghjoca u rolu di Ray. I prìncipi foru vistuti un travagliu è i travaglii tecnichi, sirvìanu u prucessu di filatu. Inoltre, ci hà fattu nimu per l'eroi di a cinta è anu permessu di "poyazhonichat" in u situ. I prìncipi ghjucà, per supò, subitu immediatamenti l'attendu à i spondi di luci, pugnammu. A giurizzioni di u video chì amparò u televisiu britannicu, u prince Harry hà scunfittu u so fratellu, ferinu à l'omblè. I monarchi avianu da l'droidi - i robots R2D2, C3PO è BB-8. Prìncipi William, unu d'elli era interessatu è toccu, u ghjovanu hà guardatu à prestu longu u tempu. À questu tempu, Harry hà da decisu di diventà un pilotu è pozza per a Galactica RZ-1. Assicuratu à u postu, hà prudituatu currettamente è fècenu chì ora era vicinu à piglià offre, chì hà causatu un sorrisu trà e persone cun ellu. In ogni modu, u mumentu chjappu era u cunnannatu incù Chewbacca. Lu prìncipi William per un pezzu di tempu ùn pudia micca alluntanatu da stu caratteru, dumandendu à l'attore à u travagliu. Appena, Guglielmu allura impressò à Chewbacca chì avia vinutu à abbracciallu. In ogni casu, u prìncipi Harry ùn hè stallatu fora, è finu à u so frateddu chì l'abbandunà u fede, stanu avvicinatu à l'abbrazzatu.

Dopu questu parte di l'avvenimentu i eredi di a Crown Britannica avianu acquisto cù l'attori chì avè da ghjucà à u VIII episodiu: Mark Hamill è John Boyer. Dopu un brevemente cunversu cù elli, i prìncipi abbraccianu l'equipaggiu sanu, facennu un bonu foto di gruppu.

Leghje ancu

"Star Wars" - una film epica cù una sperienza di 20 anni

Una fantastica seria di filmi "Star Wars" si componi di una trilogia originale (1977-1983) è una triluggia di precu (1999-2005). VII episodiu di sta epica, libera in u 2015, hà apertu a prossima parti, chì duverà trè pittura. VIII film hè stata liberata nantu à scrini nantu à 2017. A diversità di e tappe antichi, solu l'attorii inglesi sò stati impiegati in l'ultime, è Pinewood Studios seranu impegnati in filmi, quandu fù diventatu.