Titani - chì tale è chì locu era occupatu in a mitulugia greca?

Un mondu di u mondu in u mondu mudernu hè custruitu nantu à i laghi di donne da i filòsufi, i scientisti è i pueta di a Grecia antica. A cultura di i Hellenes trascorsi l'idea di l'artisti è i scrittori for many years after the gods turned to people roamed the roads of Greece. Malgradu tutti l'pupularità di a mitulugia greca, no tutti i so caratteri sò ancu cunnisciuti. Titani, per esempiu, ùn anu micca ricunnisciutu fama cum'è i diesce Olimpiani.

Quale sò i Titani?

In a mitulugia greca antica, hè cumunità di rimbursà e trè ghjinirazioni di divinità.

  1. I dii di a prima generazione sò l'antenati chì ùn anu micca personificazione, l'embodimentu di tali cuncetti ecunomichi comu a terra, a notte, amore.
  2. I dei di a seconda generazione sò chjamati titani. Per capisce quale hè un Titanu in a rapprisintazione di i grechi antichi, unu deve esse capiscenu chì sò un linku intermediate entre l'Olympia cumpletu tutte e l'embodiment de veramente cunnessi global. L'evaluazione più cercana serà "a personificazione di e forze elementale".
  3. I terza generazioni dii sò Olimpiadi. U più cercanu è più intelligente à e persone interaccettenu cù elli direttamente.

Quale sò i titani in a mitulugia greca?

A secunna generazione di i dii di l'antichi Hellas hè una generazione intarigua, pigliatu u putere da i genitori, ma dannu à i so figlioli. In i dui casi, l'iniziatura di a rivoluzione era u cumpagnu di u Diu supreme di a generazione. Gaia, a sposa d'Uranu, era in còllera cù u so maritu per imprigiunà i so figlioli, i ghjigantesi Herculeanite. Sulu Cron (Kronos), u più chjucu è u più cruel di i Titani, risponde à a persuasione di a mamma per rinunzià u so babbu, per piglià a supremu dominazione duve esse scraped with a fauce d'Uranu. Curiosamente, dopu à a putenza di u putere, Kron hà imprisonatu in novu l'hecatonhaires.

Temendu a ripitenza di a situazione, u titan pruvò à spessu - manciò i zitelli nascuti da a so mòglia, Rhea. À qualqu'un puntu, u titanidi era malatu di a cruelità di u so maritu, è hà salvatu u so figliolu più ghjovratu, Zeus. Oculta da un pattu cruel, u ghjovanu diesu hà surviviu, hà sappiutu per salverà i so frati è i so fratelli, vincenu a guerra è diventà u regnu di l'Olympus. Ancu u regnu di Kronos hè chjamatu in u mitu di l'età d'oru, u titaniu in a mitulugia hè a personificazione di forzi caòtichi, sdieri, è a transizione à i diesimi saggi è umani à l'Olimpiadi hè una conseqüència logica di u sviluppu è l'humanizazione di a cultura di i grechi antichi.

Titani - mitulugia

Tutta i titani di a Grecia antica foru scunfittati duranti a guerra, unipochi di piglià u partitu di l'Olimpiadi, cusì in certi casi, u titan hè u diu di l'Olympus. Eccu alcuni di elli:

A lotta di i dii di i Olimpiadi à i Titani

Dopu chì Zeus hà criatu è cun l'aiutu di u nettaru avvilu libbiratu i so frati è i soe di u corpu di Kronos, u cunsidereghja puntuale à sfida à un parent cruel. A deci anni chì sta battazioni durau, induve ùn ci era una preponderanza di ogni banda. Finalmente, in u duellu di i Titani contr'à i dii, l'hecatonhaires, liberati da Zeus, intervenenu; a so aiutu era decisive, i Olimpiadi scunfundiscenu è ghjunghjite tutti i Tartarois in Tartaru chì ùn anu micca accunsentutu cù u putere di i novi dii.

Questi avvenimenti suscitonu l'intaressu di parechje poeti antichi grechi, ma l'unicu travagliu tutta di cunservazione finu à i nostri ghjorni hè a Teogone di Hesiodu. I scienzi muderni susteni chì a guerra di i dii è i titani riflessu a lotta di e religione di a pupulazione indigena di a Peninsula balcanica è l'Hellenesi invechja u so territoriu.

Titani è Titanidi

L'identità di l'identità di dotze titani anziani, sei machini è sei femine. Titani:

Titanidi:

Avà hè difficiuli di dì esattamente ciò chì u titaniu o titanidi s'assumiglia, secondu l'idee di i grechi antichi. In l'imàgine chì anu avutu finu à noi sò o antropomorfi, cum'è l'Olimpiadi, o in a forma di muntagni, solu remoti parechji di e persone. In ogni casu, i so caratteri sò ancu esse umani, cum'è i caratteri di a terza generazione di dei. Sicondu i punti di vista di i grechi antichi, i Titani è Titanidi anu parechje cunsecipi cù l'altri è cù altri rapprisintanti di a mitulugia greca. I zitelli d'esse casti, nascinu à titanomahia, sò cunsiderate titani più ghjovani.

Titani è Atlante

In u mitu anticu grecu, tutti i praticanti sò puniti, da quelli chì sò - titani, dii di primi generazioni o semplici mortali. Unu di i titani, Atlanta, Zeus punitiu, furzò di sustegnu u firmamentu. Appressu, aiutau a Hèrcules appieghe i mancidi Esperidi, facennu perchè a 12 e fece, Atlant era cunsideratu l'inventore di l'astronomia è a filusufìa naturali. Forsi era per quessa chì u misteriu, illuminatu è micca trova Atlantis fù chjamatu in u so onore.