L'arbre di a vita - chì significa questu quì, è cumu vede?

In a mitulugia di i diverse pòpuli è in tradizzioni religiosi sò parechje sìmmuli chì caratterizanà a cunnessione di Diu cù u mondu terrenu, u mondu fictitiu cù u presente. Cusì l'arbre di a vita hè unu di tali elementi chì caratterizà u sviluppu di a vita, a venerazione di tradizioni è valuri di famiglia , a rispettazione di i cumandamenti. Per diverse pòpuli, a visione di questu simbulu pò esse diverse.

Chì significarà l'arbre di vita?

Hè cunsideratu chì l'arbre di a vita hè un tipu di simbulu miticu chì denota a connexione trà l'omu, di Diu, terra è u celu. Hà porta un significatu profundo, chì ùn tutti ùn pò capiscenu. Eccu alcuni interpretazioni di l'arbre di a vita - com'è un simbulu di essenza umana:

  1. Pudete simbuliscenu a vita di una persona - di nascita è sviluppu, à morte.
  2. L'Arburu di a vita si cunghjuntanu Paradisu, infernu è a vita di i ghjente.
  3. Pudete serve com un simbulu di u sviluppu spirituale di l'omu .
  4. I frutti è e fogli in l'arbre possu significatu speciale, per esempiu, simbulizeghja a salute.
  5. Comu regula, l'arbre hè ridottu cù e razzi densi è a corona, chì ci dessi un apughjatu massivu, cù un sanu chjucu è sanu - hè un simbulu d'un statu tali di u populu, è e razzi ramificati sò un signu di una deep connection with religion, un fundazione solidu è una fundazione per un sviluppu di più.

U simbulu in quistione hè presentu in quasi tutte e religione. Chì duverà l'arbre di a vita per ognuna? In a forma di legnu naturali o schematicamente - in forma di bloculi diretti da un à l'altru. U rimplamentu di questu cuncettu serà unicu diferenti, ma a so essenza è significanza per a persona crescente, anu da una religione, serà simili.

L'Arburu di a vita in a Bibbia

In u Libru di Genesi, l'arbre di a vita in Eden era un arbre chì era pittatu da Diu. Hà cresce in u Garden of Eden vestitu cù un arbre di cunniscenza di u bè è u male. U gustu di i so frutti provedu a vita eterna. I primi pirsuni in terra - Eve, Adam, Ddiu pruvucarà à manghjà i frutti di l'àrburu di a cunniscenza, viulendu a ssa pruibitu, anu spulatu da u paradisu, cessatu d'utilizà i rigali di l'arbre di a vita, priassendu di a vita eterna.

In a Bibbia, l'arbre di a vita simbulizeghja i seguenti conceptu:

L'Arburu di a vita in l'Islam

In a religione musulmana, ci hè un simbulu simile - Zakkum - un arburu chì cresce in u mezu di l'infernu, i frutti di quali pirsoni u guveru famatu sò furzati à nutriscia. Chì hè l'arbre di vita in stu casu? Forsi hè un simbulu di ricumpruvamentu per u rejet di u Ddiu è i piccati maladi. Cum'è un punizioni per i piccatori aghjunghje à un arbulu abominable, fettice, i frutti chì anu distrughjenu u corpu umanu. À u listessu tempu, e persone ùn devi mancu sensu famu, chì li fuceranu di utilizà Zakkum com'è una sante permanente di l'alimenta. Questu serà un tipu de punizioni per a disubbidenza à a religione è a tradizione.

L'Arburu di a vita - Kabbalah

Kabbalah hè un mistieru religiu-misticu in u judaismu. In a forma di a tutalità di i deci Sefirot - i cuncetti basi di stu corrente - l'arburu di vita di vita di caccia. Sephiroth sò cunsiderate cum'è un solu unicu, chì rapprisenta l'attività di Diu, è ogni componente individuali di l'arburu serà u simbulu di a manifestazione di u principiu divinu.

In questu arvulu di a vita, i distanzi seguenti sò distinti:

In spessu, u pilastru mediu simbulizeghja u viaghju curretta di un ermita chì hà rinunziatu a vita mundiale. Per a manera mundiale, u passaghju di tutti i 10 Sefirot hè presumintatu. In l'arbre di vita di a Kabbalah, a diffarenza hè lumine è scuru, femminile è masculina. Se cunzidendu ogni sefirota, da quì sopra se situà e caratteristiche femine, è sottu - u male.

Àrbulu di a vita - mitulugia

In regula, l'arbre di vita in a mitulugia hè un simbulu di vita, a so plenitude. Spessu hè u cuntrariu di l'imaghjini di morte. In i narrativi mitulogichi, u ciculu di vita hè rapprisintatu da u mumentu di nascita à u sviluppu massimu, cusì ponu paragunà stu prucessu cù u sviluppu di l'arburu - da a pianta, furmendu à pocu à u sistema radicali, sviluppatu a corona prima di u periodu di fioru è l'apparizione di frutti.

L'Arburu di a vita di i slaves

I pagani eslavosi anu una tradizione - davanti à l'avventu di a terra nantu à a Terra, ci era un mare infinitu, in mezu di quale eranu dui arburi. Anu stati chjappi in paese, chì in un certu puntu in u tempu divèvanu in l'acqua è piglià e pietre è a sabbia da u fondu. Sti cumpunenti addiventanu a basa per a terra, u celu, u sole è a luna in mezu di u mari.

Forsi, sicondu sta legenda, l'arburatu slavicu di a vita divintò simbulu di a creazione di u mondu è u so cellu peculiar. Sta maghjina hè spessu trova in l'arte popolari. L'arburu di a vita in a mitulugia Slavica hè in ghjinirosa rapprisentata in forma di un grande arburu, chì e razzii righjunghjini i capi più rimoti di a terra, è i so rami righjunghjenu u celu è simbulizanu u flussu di u tempu è u spaziu circundante.

Arburu di vita per i Scandinavi

In u furmatu di frasca massima, l'arbre Scandinavi da a vita hè rapprisintatu - l'Arghjulu Muvrini o Yggdrasil. I so caratteristiche distintività è i simboli:

  1. E so branche tocanu u celu. U più altu di a so ombra hè tutela di a casa di i Diu.
  2. L'arbre di a vita hè una corona frondosa, chì pruteghja tutte e quelli chì sò sottu.
  3. Hà trè razzii, chì sò abbandunati in u infernu, è divirsenu à u regnu di i persone, o à u monasteru di i gianti.
  4. Sicondu a scrittura scandinava, i trè fratelli - Presente, Passatu, Futuru, acqua l'arbre cù l'acqua di a fonte di a vita d'Urd ogni ghjornu, è hè cusì viulente verde è frescu.
  5. In regula, i Diu diventenu vicinu à l'àrburu di Yggdrasil per a suluzione di e dumande più impurtanti, è nantu à e so branche a so savurosa àguila
  6. In contru qualunqui teste, l'arbre ci duna vita à l'universu è di rifughju per quelli chì sò survigliati.

Àrbulu Celtiu di a Vita

Durante u regnu di i Celti, ci era una certa tradizione. Quandu a tribù occupanu un novu territoriu, hà sceltu l'arbre di vita di i celtuli. Hè un gran arburu, in u centru di u stabilimentu, era un simbulu di l'unità di a tribù. À quellu chì cercanu, i futuri riprisentate assumanu supremu putere riceendu u permessu di sopra.

In generale, i populi cèltici stimavanu l'arburi è l'hà pigliatu per un elementu cunghjuntu entre u celu è a terra:

Dapoi u tempu anticu l'arbre di a vita hè a personificazione di a vita, a fede in Diu, a cunnessione di a terra è u celu. In a forma di un arbre, i ghjinirazioni famigliali sò rapprisentati, chì simbulizeghja tradizzioni forti è ligami in a famiglia. Stu simbulu si trova in u religiu è di a mitulugia di parechji paesi - Cina, regioni scandinavi è orientali. Cridendu a so essenza serà utile per u sviluppu di a vita spirituali.