Ritu di solstiziu invernu

U ghjornu di u solstiziu di l'invernu hè un vacanze chì hè statu cilibatu assai da i slaves in u 21-22 dicembre. U periodu hè carattarizatu da u ghjornu curtu è a longa notte. Stu fenomenu hè cunnessu cù a mozzione di u nostru paniutu in orbita è si mette annantu. I nostri antenati cunsideranu stu ghjornu stessu u principiu di u novu annu, era creatu chì in quellu ghjornu hè chjamatu l'anticu diu Kolyada. Era u so nome è u mesi dopu si chjamava u carol.

Ritivi ancestrali per u solstiziu invernu

Cum'è l'esse cose, hè stata un grand perpende per i slaves antichi. A spessu i maghiaturi facenu granni fume è pricatu à i Diu per aiutà à u ritornu da u sole. Allora li carols cuminciaru. Tuttu u populu di i chjucchi à u largu, vistutu di custumi è cù i canzone è i surdatimi andà per felicità à i so vicinanti, per ellu chì i carols anu datu donu. Hè cunsideratu cum'è un prublemi dolce per impatruniscia o di ùn lascià queste persone à a so casa, perchè stu modu era possibbili per chjamà disastru annantu à elli è di e so famiglie.

Rituali u ghjornu di u solstiziu invernu in u nostru ghjornu

Cunsiderate parechji rituali, rituali per u solstiziu invernu chì ùn sò micca direttamente ligati à magic , ma aiutavanu megliu a capiscenu megliu è capisce u felicità, l'amori è a fortuna.

  1. Farewell à u passatu . Se l'annu currentu per voi ùn era micca assai successu, o ancu eppo in eculare da avvenimenti difficult, pudete "vagnà" questu annu è principià tuttu in un novu modu. À 12hè, fate scrive nantu à u vostru cartulare tutti i vostri esperimenti negativi è e so sperienze per u periodu attuale è brusgiate. Cenizmi ponu esse dispersi in u ventu o lavatu cù l'acqua. D 'avà, avete da diventà più à male in a vostra ànima, è avete a forza di novi nascita.
  2. Meditazione Rituali . Hè assai impurtante chì nunda ùn distraisce e l'ambienti hè tranquillu è favuritu à a rilazione. Pudete fà imagine à qualcosa è cun l'attitudine propria è l'attitudine per i vostri bramardos, l'universu certamenti avete aiutu.
  3. Rituali di purificazione di u spaziu . Perchè i nostri babbi di stu ghjornu un novu ciclu di vita cuminciò, cusì in i vostri rituali per u solstiziu invernu pudete cumprà casa di sacra. In questu ghjornu, tira fora tutte e cose chì ùn daranu più piacè o ancu causanu associi negattivi o ricordi. Allora fate a limpieza in u modu d'abitudine. Finite a vostra accion per fumigazione di a stanza è lumera a candela. U focu cambienu u cattivu u negativu, è l'incensu scantanu e disturbà è harmonizza l'u spaziu.

Rituali in u ghjornu di u solstiziu invernu pò esse qualchissia, più impurtante, chì si cai anu amatu cù voi è in a so azzioni ùn ponu micca dubbitate.