Plantendu fiatchi in a primavera

I piatti bulbichi decorattivi ciurenu bella è diversità: sò chjucchi, tulipani, i jacintii rifflinati, freesias exquisite è belli bianchi. Molti prudutti di fiori sò di santevuli fruttu di narcisi affissibile nantu à u so situ; per quessa, quistione: pudete plantà narcisi in a primavera? è cumu si prisentanu i daffelli in a primavera? - per elli sò assai pertinenti.

Quandu si ponu plantà daffchi in a primavera?

I Agrotechnichte urganizeghja u sembra di pruduttori bulbossi in u vaghjimu, postu chì a maiò parte di variità urdineghjani invernà in a terra davanti à l'iniziu di a fase attiva di u fiore. Ma questu ùn hè micca sempre cunvenjenti! Inoltre, se a varietà scelta hè termofíla è esigenti à surtite durante u furzamentu di u troncu, hè megliu fà pianta o fiffoli in a primavera. Ma hè pussibule nant'à u casu quand'elle eranu guardianu in u frigorariu o a cantina à una temperatura in a rigioni di - 4 à +2 gradi. Senza una fase fredda, ùn ci sarà micca fiuritura! Plantamentu di u ghjignica in a primavera deve esse realizatu quandu a terra si scumpiglia. In a zona climatica cimi, sta volta hè cascata nantu à a prima parte di aprili, in i regioni più meridiore - à a fini di marzu.

Fiurini: piantini è grooming in a primavera

U narcoli portanu una ombra, ma in locu bè chì a qualità di fiori hè assai più altu. À u solitu, i fiori ùn sò micca particularmente esenti, si creceranu in ogni terra, ma a maiò parte per cultivà cultiva una cultura di fiori, fassi mancu un nutrijentu fugliale chjamatu cù una reazione neutru. Per furnisce ghjenule cù tutte e sustegni necessarisi per u crescitu è ​​u fiorente, prima di a pianta primavera di u narcissu, a zona scelta hè fecundata cù compost o humus. Questa cultura bulbosa tollerà ripigliu di poviri!

In casu d 'acidificazioni di u solitariu in u solitu, hè chjuccellu di fà un rigalu di un annu prima di piantà metterà u sughjettu cun una mezclaine cunsistenti di 200 g di calcu idratatu è a sola quantità di farina dolomita per 1 m 2. Se a pussibilità di liming hè missa, a freccia di lignu hè adupratu per reduce l'acidezza, à un ritmu di 150-200 g per 1 m 2. A carna hè stata ùtule in u seguitu à mantene l'ottimo livellu di acidità in u locu di a cultura di a cultura.

Prima di cultivà lampadini in a primavera, sò stati sceglie per eliminà i malati è i danni. E i lampi sò spuljati cun "Fundazol" o una meza ora guardata in una solu sulvulosa di permanganate di potassiu. Allora permette di resse. Trattamentu effettuatu di fume. Per fà quì, i bombe di fumu "Vist" sò usati. E i lampi sò colpi in un saccu di cilefanu, u pinu propiu hè stata da a pala a punta di u cuteddu. U paper chì cuntene a sustancia ci deve esse ghjustu nantu à u focu, ponu a to manu in u saccu, è mentre u papetu hè ardente, mantene fermu nantu à i focu. In un pezzu chjete di fumu, stanu un ghjornu. In a listessa manera pruteggià contra a pudè di bulbe di e altri pianti.

A piantazioni hè realizata à una prufundità di 15 cm, mantendu a distanza trà i lampadini 12-15 cm, è i pasculi facianu almenu 25 cm. Dopu l'atterragu, u mulching hè realizatu, criendu una picculu cappa di picculu (o un chjaru finu di l'humus).

D 'acqua

Si in u tempu di crescente di u ghjignocale u clima cusì secu impedisce, i sprouts sò reguli di maghju. I tippi bulbi ani freti è abbundanti.

Fertilizzanti Addiventanu

A feeding for the season is carried out duie volte;

Proteczione contra e malatie è peste

A piantazza ghjuridificheghjani spessu sottu una putenza è di malati fungichi. Per u fini di a prevenzioni à a fine di u fiori, u narcisu hè trattu cù un liquidu di Bordeaux (100 g sulphate di cobre per 10 litri d'acqua) o cun "HOM" (40 g per 10 litri d'acqua). Per a ghjustificazione di a prutezzione di e parolle devandate a formazione di budu, hè trattu da "Fetoverm" (2 ml per 1 l di acqua).