Tendenzi - autunno-invernu 2015-2016

In u verdu di uvernu d'invernu 2015-2016 mudelli di mistieru modi di ete tene, è di ghjucà u dirittu di sceglie. Eccu i soluzioni tradiziunale di u vaghjime fucalizzatu in mudelli invernu, è l'intaressu à u stile di i sazze, è u triunfu di retro è interpretazioni completamente novi di i siluuri familiari. Sì, duranti a rinuvazioni di u vestitariu, per piglià in contu i tendenzi principali di u verdu di uvernu d'invernu 2015-2016, diventa bellu chì l'indimentità cessare d'esse utilitariu è funziunale, diventendu in un putente strumentu per l'espressioni. Hè vale a vede nantu à i tendenzi più chjappi di a stagione, cù quale ellu serà ricurdatu.

Outerwear

Possibile a novità più brillanti di a futura tempesta serà un poncho in u stile messianu. Avà ùn hè micca solu un capu di lana, ma una vestita intima di punta cun capelli, manichi è borse. Per creà una imagen urbana di ogni ghjornu, u poncho cose perfettamentu, cumminendu i faldidi è i pantaloni.

Riturnà da u modellu "esiliu", l'impegni leopardo reticule attivamente i so diritti. U culori d'animali di scala marrone è grisa - i tendenzi di u verdu di uvernu d'invernu 2015-2016, chì tocava e capelli, capelli d'ovale, capelli è capelli di pelle. L'opira più atrevata pò esse chjamata borsa d'alta grandi, adornada cun una stampata grisgia leopardo.

Chjucu a tendenza di u 2015-2016 invernali invernu è furu, chì issa decora e capelli d'ovule. I mudelli brevi sò irrelevanti, cum'è l'enfasi di u cinturione o buttone. Hè a pelle chì domina u pruduttu.

Vestiti

Prubbabbilamenti ogni nova coletta di robba in vestiti in u stilu di una baby doll di a silueta in forma A. Sò stati dicurati cù stampi vegetali, linee geomitrici, trasfurmà l'accentu da a fugliore à u corpu di u vestitu. A attenzione particulare hè pagatu à i collarini, chì anu acquistate tragetti belli. No menu novu serà u vestitu Tedde, chì sò ideali per creà elegante funzione di l'ogghjeria è di l'uffiziu. È à a sera di a moda, ci era l'elementi etichi, inseriti da tessili cù texturizati differenti, capite, frangia è tagli.

Pantaloni

Strettu è assai largu, classicu è truncatu, monocromu è stampatu - l'scelta di ghjiorri in a tempesta d'oghje è invernu ùn hè micca limitatu di prohibi. Una eccezzioni hè u "banana", chì hà perditu a so rilevanza. Una attenzioni particulari hè dada à i diseggiani à prestu attentatu à i pantaloni cù strisci boni, chì combina a versatilità di a czehal di a cità è a praticità di u sportiu chic.

Calzature è accessori

I mudelli di sapori di u tempu di vaghjimu è invernu 2015-2016 - hè l'enfasi di u culore, a decoru assai abundante o a so assenza assicurata. A moda, stivali alta, stivali-medie , a larghezza di i bootlegs pudete ghjunghje à a còscia, stivali stilunata di cowboy , è ancu esercitu cruciali di l'esercitu chì sianu perfetti in l'elegante figura di ogni ghjornu. I diseggiani ricurdavanu i so sapori in un talonu spirituale, chì ùn solu ùn hà piace bè, ma hè dinò una stabbilità eccezziunale. Se tenete cuntalli i tendenzi di a tempesta d'oghje u tempu d'invernu 2015-2016, allura i scarpi sò o più laconii quantu pussibuli in quantu di decoru, o taccasciatu cù l'ornamenti in forma di cordoni, arcu, pietre, elementi metallichi.

Trends of the season 2015-2016 invernali-invernu ancu accettati. Cusì, i borse anu essinziali dimustratu di dimensioni, i so manichi sò stati più brevi, è i culori sò più calmati. I mudelli riprove di fur, à pocu è sacchetti petri angulosi, chì avissiru duvutu vicinu à u corpu.