Moda tattoos 2013

Tatuaggio hè unu di i modi di l'autore espressioni. Oghje, i disinazioni nantu à a pelle sò più ornamentali, in quantu più informante. Però, per parechji, un tatuatu hè un riflessu di u mondu internu di una persona.

Tattoos per a donna

Quandu sceglie un tatuu, e donne, a rigioni di l'omi, sò più céntrica nantu à a bellezza di u disignu è a so parti estetica. Spessu per i femmi, tatuar è ​​un modu di superà e cumplimenti, un tentativu di standar è dimustrà un status sociale. Comu regula, i tatuaggi di e donne ùn sò micca aggressivi è sò diretti à una posizione chì affirmate a vita. A menudo, e femini prefessu i patroni animali, culori o patti astratti.

Moda tattoo - altru regnu sicretu pè e zitelli à e selezziunate una figura. Questu di u situ hè datu assai impurtanza per u bellu sexu. Qualessu tipu di tattoosu serà in moda in 2013?

U tatuatu più modellu 2013

In 2013 hè in moda per fà i tatuaggi in forma di gioielli: catene, braccialetti, aranci. Ddu ritratti pò ancu più di l'uriginali cù l'aiutu di u culore.

Oghje piacè sò tatui tempuranee chì pò esse riditi o saldati. Tali figurini includenu biotate è trasmissione tatuaggi. Tali tatui sò cunvenuti per creà una certa imaghjini. In 2013, unu di i tatuaggi più stilusi seranu u Chanel, PlayBoy è altri marchi stylish, in particulari si adornanu l'anklulu, spalla o prigu. Pudete dinù megliurà a vostra imaginazione cù i tavulini cun pelle. Per esempiu, copre u tatuu nantu à a spalla cun mantellu di pelle, perchè chì a figura sola ùn sultantu.

Modu 2013 tatuatiche ùn si mette à qualsiasi stilazione di vestiti, secondu u vestiti di l'ochji di ghjornu o ritutti. Ddu ritruvamentu face à e femine più feminità, misteru è attrachente.