Echinacea per i zitelli

Cù l'iniziu di u tempu di l'otoño-invierno, i nostri zitelli sò visitati da molti frastichi. Oghje chistu pò daveru à una diminuzione in l'immunità in i zitelli. Aumintari a resistenza di u corpu à i infezzioni pò esse varii manere: di mantenimentu fisicu fisicu è caminendu alliati à usu di diversi droghe antivirale è immunostimulante. Per i nostri zitelli, cum'è regula, avemu circà i metudi i medicini più sicuri è efficaci. Unu di tali modu unicu, presentatu per noi stessu, hè echinacea per i zitelli. Grazie à i so pruprietariu mediali, sta pianta americana hà cumpurtata pupularità è fiducia di i genitori di cura.

L'applicazione è a forma di a preparazione

In a medicina moderna, cibu útil hè utilatu per trattà i zitelli da i friddi. L'imprese farmaceutiche producenu diverse forme di una droga efficace: sciroppi, piluleti, piluletti, tintura di echinacea per i zitelli, chì permette à i genitori elettu a modu più prublemu di trattamentu per elli. L'Echinacea hè stata aduprata per migliurà l'immunità versu i zitelli, impediendo e cungregamini virali, ùn si spargiu micca e malatii in tuttu u corpu è dari cumplicature.

Sicondu l'età di u zitellu è e so caractère indiziulabile, i mariti è i mariti sceglienu a forma più appruvata di a droga per elli. L'Echinacea in tablets hè ricumandata per i zitelli più antichi, perchè deve esse inbitri cù l'acqua furiosa, anche s'ellu ci era una prublema urgente di dà sta droga à u zitellu, a tableta deve esse trituata in pienu è diluta cù l'acqua. U extracte di Echinacea pè i zitelli spessu ùn pò esse usatu, perchè hè sparatu in forma di una tintura, chì, in regula, cuntene alcolu. I parechji si ricordanu di st'omu è esse moltu cura ùn solu per l'usu, ma ancu per guardà a droga.

U modu più sicuru, più efficace è piacevule per cuntribuisce à u trattamentu di u vostru babbu hè di cisterna di tè, induve l'Echinacea hè utilizzatu com'è una farina per migliurà l'immunità in i zitelli. Avà in spiegatorii hè vindutu un vastu numaru di tariffu a varietà di a basa, ancu i quali cuntenenu Echinacea. Scupriteu l'infuzione medicinali è pour u zitellu trà e manciari, per u gustu è più efficacità, pudete aghjunghje l'oliu o limonu à u tè, basta chì a mulchera ùn anu micca allergii nantu à elli.

Composizione è usu di a droga per i zitelli

E preparazione cù echinacea per i zitelli ùn sò micca trattà i frastichi è avè un'operazione preventiva, ma puru pruteggiri u zitellu di parechje cumpetite chì occasione dopu à a malatia. Pruteghja sta ricanumintata di a pianta medica: vitamini, olii essenziale, macrosi è microelementi, minerali salti - tuttu questu hè un effettu benèficu à u corpu di u ziferà.

Semu dettu chì, invece i vantaghji evidenze di a droga, cumu piglià l'Echinacea per i zitelli, hè megliu esse di u trattamentu duttore. Ancu una dicurazioni di Echinacea chì hè sicura in prima visu deve esse dati à i zitelli, affirmendu chì ùn sò micca contraindications à u so usu per u zitellu. A medicina tradiziunale, postu tuttu, hè ancu bonu solu s'ellu si usa bè corremente: u corpu di l'ingesu di tè ùn deve esse micca più di 21 ghjorni, perchè un sensu di sàzita ùn hè micca apparevutu. L'internaziunali straneri è domestiusi in u campu di a medicina longa anu dumandatu nantu à l'esse possibbi à dà Echinacea à i zitelli, è in u mumentu l'opinione generale hè chì finu à l'età di 5 u zitellu ùn deve esse prescrittu una droga cum'è a droga principale. Cusì, pudemu cuncludi chì i parenti stessi decide di dà l'echinacea à u zitellu o micca, chì ne forsi necessàvanu di cunsultà u cunsigliu di u pediatricu.