Cumu viaghja corretu?

Amu a moralizing "right in diretta", "avete fattu sbagliatu", "tutte e vostre accions sò sbagliati"? Probabilmente micca, è pochi pò esse listesse per cunsiglii per un bellu tempu, cumu viaghjanu bè. Ùn ci hè nunda di malu per questu - tutti avianu a so vita di a so vita, trova u so viaghju, se vulete, è l'intruduzzione d'altri puderebbenu micca apropiati. Per quessa, a reazione negativa à numerosi exhortations hè bè bastata. Hè a prima norma di vita - u cunsigliu sarà intesu solu quandu hè necessariu, dicerete à l'altri cumu di vede in modu cumu si avete dumandatu à fà. Ma hè sempre cusì più faciule per parlarà di una altra vita chì di capisce u vostru propiu. Chì significarà à vede in modu cumu, è cumu capisce?

Vogliu vive?

Se in a vostra testa, a question hè stata nascita, aghju vive in modu cusì, perchè, u prubabile, cun questu avete prublemi. Se ogni cosa era in modu, ùn esiste micca postu in i vostri pinsamenti per questi dumande. A maiò spessu allora quandu avete micca ottenevule ciò chì vulete. Eccu, site una cosa - travagliu, studiu, cercate e novi terreni d'applicazione per i vostri talents, ma nimu di questu chì vi porta più vicinu à l'uggettu. È tuttu perchè ùn hai micca ciò chì seguita, spessu seguitu nantu à i so desideri. U truccu principalu hè d'apre a vulete fà ciò ch'ella hè ghjustu. Bé, per esse attuali induve si pò spustà senza a pianificazione (almenu un minimu), ùn pò micca fà. Identificà e scopi scopi, chì vulete ottene da un certu tempu. Dopu quì, pensate à l'urdinamentu per ottene l'uggettu è cumincià à avanzaru.

Ma a situazione pò esse sfarenti - vi beni, è in u cuntrariu hè assicuratu, parenti, vicini, interlucutori casuali, in generale, tutti quelli chì ùn sò micca lacati. In questu casu, avete da spiegà à tutti "benevolentisti" chì, si avete bisognu di qualcosa di qualchì cunsigli, devereti dumandà, è finu à quì hè megliu ùn abbia da cummentà nantu à a vostra vita persunale.

Cumu pudendu amparà viaghjà?

Eppo suppostu chì tù stessu capiscia chì a vostra vita ùn hè micca tutte bè. Cosa da fà in stu casu, cumu per cumincià à ghjustìzia? Pò dassi chì e seguione seguente risponde à questa pregunta.

  1. A pianificazione, travagliendu per l'avvene hè maravigghiusu, ma ùn ci hè nunda pessimu d'affaccià a vostra felicità "per dumani". Accumincia a divintà vita sana ora, senza scurdà u prugressu versu l'aiutu.
  2. Pè sapete un momentu adattatu sè ùn vi puderete cambià a muntagna à un ritmu favorevimu è sperate chì, à a fine di a settimana, hè cum'è st'omu. Ma à aspittà un tempu favorevule, senza avè precondizioni per quessa, hè stupidu. Ùn pudete micca scuntrà à un banchieru chì vi darà un esistente còmicu, ùn pudere mai avè furtunatu in un lotterie, u capu ùn pò mai avvisu u vostru talentu è ùn fate micca u gestite di u prugettu. Allora finisci di sunnà è sperenza per a furtuna mitatica, principià azione issa.
  3. Certi pòpuli attruvarru tutti i so fiaschi à u destinu, hè assai piacevule. Eppuru seremete realistichi, forsi quarchi liggi di l'eventi e determinate da quì sopra, ma hè improbabile chì ogni nostru passatu hè registatu in u libru di Forensica, chì significa chì pudemu cambià tuttu.
  4. Tutti i ghjente sò sfarenti, Sapete quì? Eccu, ùn ci hè bisognu di turnà ogni persona in a vostra fiducia, hè megliu di pruvà trova qualcosa cosa per voi stessu in a credenze di una altra persona. Scopri à l'altri populi - ùn hè micca vargori è micca maiò tardi.
  5. Avete infurmatu chì site u modu equivoco? A megli manera di cunvince in u cuntrariu hè di ùn discendà micca finu à l'urdinariu, ma una bona vita. Cumincià à vìviri per chì tutti i ghjorni portanu gioia, permettenu à esse unu ottimista. Videndu chì voi cuntenti, e persone fermanu di parlà di l'incorreczione di i vostri atti.
  6. Ùn ci invià nimu, tutti avianu prublemi, solu qualchissia più megliu attore chì avete. Ricurdativi, i ricchi ancu chianci, è a zitella cù un gustu soleu solu à a notte riflette nantu à a bona manera di suicidiu. Cusì vogliu inghjuttà, megliu diventà un ughjettu per l'ànima.
  7. Ùn àbbia paura di cunfessi l'ignuranza, sapendu chì tuttu hè impussìbuli, teme l'ignurenza, chì ùn hè disprezza à amparà nunda.
  8. U prezzu ùn deve esse un finu in u stessu, sò solu un significa. È se ùn vi mancu migliurà mità e anu u soffiu in a testa, ùn hè micca bisognu di dorme in un tentativu di guadagnà un centru extra.
  9. Ùn provete micca bè per tutti, cundite ancu i santi, cusì Qualcosa chì face un cuntentu.
  10. Ùn ùn pruvà micca megliu da solu à a realità - solu e forze esse spegate. Pokazuha - destinatu di l'adulescenti, chì avà hà dettu questu età?
  11. In a vita, ci hè un postu per successu è fiaschi, felicità grandi è tristura sughjornu. Acepta tuttu cù gratitudine, senza l'absenza di sti pùblici, ùn avaristi mai capaci di apprezzà ciò chì hè bonu in a vita - amici, amore, amori, gioia.

È finu à l'ultimu - per leghje i libri smart hè necessariu, ma i più belli studiati da a vita. Allora accuminciamu à attru e ùn anu micca a paura di sbagghi, nunda ùn hè immune da elli.