Comu a disaccustom da u maritu di vìviri?

Quandu u maritu addiventa un alcoòlicu, hè difficiule di entendre immediatamente a manera di disaccustom à ellu. Dopu tuttu, in u primu locu in u cori tristi è di l'antica felicità famigliali ùn sò solu ricordi. Ci hè sempre una manera di scorri. A cosa principal hè di truvà a forza per passà à a fini vittoria è rinvià a persona amata, da ogni modu.

Cume disaccustom à u maritu per a drentu l'alcohol: recommandation number 1

Parlendu à un adicitu di l'alcoolate quantu di u dulore creatu da u so attu ùn faci u sensu più minimu. Inoltre, questu anu aggravatu ancu a so situazione, è da a culpa duverà novu risponde in una vetru di alcoolid. Ùn ci hè micca scatula in una discussioni in un tema tali in un altru scandalu. In più di questu, in a matina dumanda un pillulu di una ressore o si lamenta quantità a ferita a so testa. In questu casu, solu ch'ellu deve esse rispunsevule per a so cundizione è ùn ùn divete in i so dumande.

Cumu fà u vostru maritu per vìviri l'alcool: recommandation number 2

In a maiò parte di i casi, i ragiuni di marchjarà per pumparice sò oculati in i so propri falluti, prublemi in a famiglia. Quandu u periodu di resana vene, pruvate a cunvince u cô ciccone per chjamà u narcologiu à a casa è micca, in ogni casu ùn li dici micca chì hè un alcoòlicu. Avete bisognu di riportà chì hà avutu bevi più di l'usu.

Cumu pudete pianu pianu a to maritu to drink: recommandation number 3

À u mumentu chì u cuncepimentu amatu hè in u so bon sensu, pruvate à sapè cumu chì ci hà intrattu, chì pudarà aiutà. Ùn serà micca superfluitu per preparà per u fattu chì u rolu impregnable da a prima volta ùn ùn rinuncia, è per quessa hè cunsigliatu per acquistà pacienza.

Pò dassi chì u fidu hè cusì aghjustatu à u travagliu chì l' alcohol è l'unicu modu di u so cunfortu? Allora l'sola risposta à a quistione di manera di disaccustom l'maritu per bevi, serà una manifestazione di maiò preoccupa per ellu. Ùn hè micca esse sceltu chì cose bisognu à intervene da i so affari, si scopre da u tardu da u travagliu ùn ùn cumincià à scriviri verbalmente, ma per dumandà cumu passava u ghjornu.