A xenofobia in u mondu mudernu - chì hè?

L'esistenza suciale di l'omu hè basatu nantu à e regule verificatu per anni è ancestori. Changes in such statutes sò inevitabbili è causanu un certu di protesta. In a società moderna, u drittu per esse l'expressione di u mondu di u mondu hè apertu - a norma, a linia di u crescenu di i valori culturali è esse manifestatu un sensu di xenofobia hè assai tremu.

Chì hè xenofobia?

A parulla xenufobia cunsistenti di dui parti "xenos" - in grecu significa strangeru, dissidenti è "phobos" - teme. Ci hè un sentimentu di teme raghjonu di straneri o micca cunvenzunali, per una persona particulare, i costi. A xenofobia hè un sensu di oddiu aggradèvule è intoleranza versu u mondu di l'altru, valuri culturali è u disprezzu espresu di a cultura straniera-un sensu falzu di patriotismu.

Chì hè una xenofobia periculosa?

À u livellu suciale, u rifughju di u pòpulu stranieru pò esse aggressivu - a xenofobia cum'è una minaccia à a sicurità pò esse un impetu sicilianu per l'emergenza di disputi serdi. In a storia di l'umanità moderna, ci sò fatti chì confirmananu l'emergenza di cunflitti interetnichi cù signalazioni evidenti di xenofobia. A divizzione di a società in "unu stessu" è "scandalizate" da a razza naziunale è raciale hè inacceptable, ma sfortunatamenti stà una situazione.

A xenofobia in u mondu mudernu

A distruzzioni di munumenti culturtali è insulti persone sò u minimu dannu da l'attitudini xenòfobi. Hè cunnuscenu chì a xenofobia hè un cunflittu interethnicu chì hè statu nantu à e tàchja di l'odi versu l'altri populi, guerri è genocidiu, induve una persona basatu annantu à e diminziu naziunale facilitate annihilates una altra persona, accumincia u so attu in un tonu moralu - raffinendu l'ingannu in ogni persona, senza fundazione per un'operazione specifiche.

Xenofobia religiosa

Fobia in ogni forma - u sensu di pànicu , impida a praticà à i atti stupiti è stupidi, crea una perversione distorta da u mondu circundante. I scientisti spressione l'opinione chì in u prucessu di relazioni storii - guerri, cuncessione, mudificazione di valuri culturali, xenofobia genetica pò esse furmatu. I sicòlogichi dicenu chì a xenofobia hè cuntaggiosa - trasmissione faciule à l'altri. Hè accettatu di dividisce un statu tali in u tipu cumuni di xenofobia:

A xenofobia hè una lotta prumante, se esse espressa in una forma aperta, e persone o naziunalità pò spartu. Ci hè ancu xenofobia, chì raramenti si manifistaru:

  1. U sessismu hè una attitudina intolleranti versu u sessu oppostu.
  2. Edictismu - una risposta abusiva à i persone nantu à una basa di età.
  3. Handicapism - discrimination of a person by physical abilities - disability.

A xenofobia è u racismu

A percepzione amargata di una persona per razza hè chjamatu racismu. A xenufobia racial hè teme è aggressioni contra l'indipindenza, pressione morale è insulte, umiliazione di una persona in una basa naziunali, basatu nantu à u culore distintivu di a pelle, a religione, i valori culturali, a lingua parlata. In a storia, ci sò esempi chì dividenu i pirsuni in razzi "supremu" è "bassa", induve u signe di naziunalità sirvìa di veriticu - una persona era distrutta.

A xenofobia è l'extremismu

A parola "l'estrimautismu" duie razzii francesi, in traduzzione significa - estremu, questu, di definisce a frontera in i judgioti ideològii è azzioni. U sensu di periculu per u stranieri hè un prublema fictitiva di xenofobia. L'ideoluggìa soziale si forma in a so sucità u sustegnu di a perdita di valuri culturali è etichi, cunnette cù interferenza di i valori di l'altri abbitanti - nutre l'odi per e norme tradiziunale di cumpurtamentu in un paisu daveru, una cosi cum'è generalmente accettata.

A xenofobia è u chauvinismu

U chauvinisimu hè un sensu entusiasivu di supremu supranità à l'altri nazioni, spessu insospitati falsamente per justificà l'atti di oppressioni di l'altri naziunalità, un dislike apertu per varii razzi è pòpuli. I sentimi xenofobi sò chjaminismu supremamente chjaministu, hè a surgente di l'azzioni radica, contr'à l'altri nazioni - una scusa per l'oppressione morali, a distruzzioni fisica.

A xenofobia è u nazziunalismu

Nazziunalisticu - amori per a patria, di valuri etnicu è culturali di i so antenati è i cuntimpuranei, orgogliu in i rializazioni di i cumpagnici in una scala mondiale. Distortatu o falsu naziunalisimu - manifestazioni di xenofobia, rifiughjazione di e persone è valurizazioni morale manifesti in u cumpurtamentu aggressivu, l'azzioni. Una persona rechja e trascurgene una altra persona, ancu in i casi di supranità aparente di u "stranger", ignora a so qualità pusitiva, degrada degrada a so dignità per a so ùn appartene à i so "propie" persone.

U nazziunalismu in a so manifestazione verità ùn hà micca attitudina contemptuosa à altri pòpuli, religioni. L'obiettivu nazziunalista hè amicu dimustratu per i valori stòrici è culturali, tradizzioni naziunali. Amichetzia internaziunale è cunfessionale, per questa persona - una manera di spressione è mostra a dignità di u so populu è i so attraversi naziunali.

A tolleranza è a xenofobia

U terminu "toleranza" significa pacienza, in compara cù xenofobia, pò esse chjamatu cum'è una rileca acceptable à strangers, una sucità stranera, valuri culturale è morali scunnisciuti, e norme soziale. Ogni persona hà u so propiu cunfini di una attitudine tolerante à un stranger. A lotta persunale cù a xenofobia implica a percepzioni di un dissidentu micca in quantu l'imperatore, ma cum'è un avversu, un rappresentante d'una altra sucità cù vede cumuni nantu à listessi tematiche, un accordu distintivu à i norme tradiziunali.

A xenofobia ponu pruvucari a una persona toleranti di una altra cultura, pruvucalla à pruvucari l'aggressioni o a disrespect. Per stabiliscia ostilmente tutti quelli chì u circondu in contru à atti chì sò inacceptable in i so ochji, infundete teme ostili in relazione à una altra persona. I Xenofobesi trovani i pirsuni cummincii è forme gruppi, ùn ponu micca discutiri cù una persona toleranti cun una folla.

A xenofobia - comu trattà?

A radica di u cumpurtamentu aggressivu di a xenofobia in a società pò esse naziunalisimu hypertrofiatu, affiliazioni politica, inequalità suciale. In certi casi, a causa di l'ocurrenza hè memoria negativa di u passatu. Learned in information infancia - a cumunicazione cù l'altri hè pruibbita - ponu esse attu negativu versu i straneri.

I sicicluzi urganizzati di cummattivanu contra u xenofobia quant'è disordine mentale , una persona si devi esse attu di a so pusizioni versu l'altri, senza ragioni, impedisce à fà rilazione è cumunicazione adatta. Ieduti psicoteraputi è cunnessione esplicatori permettenu di ridivisce u timore obsessivo è i preghjudizi in contru à strangers.