U Santu Grial - chì hè quì è duva si trova?

U Santu Grailu pò esse chjamatu una di i reliqui più famusi. Molti guverna aspittàvanu di truvallu è posanu. Doppu lu Santu Grail scrivìu assai liggi e diriggiutu un gran nùmmuru di studii, mentri sta cuntinuu per esse un misteru è misteriosu artefactu.

U Santo Grial - chì hè?

Quandu u Santu Grial hè citatitu in letterarie è storichi fontani di parechji è populi. Per questa causa, ùn ci hè micca cunsensu per ciò chì hè u Santu di Grial, chì hè l'urìggina è quandu si pò truvà. Per a prima volta u Santu Giuventu hè citatitu in a mitulugia cristiana. Sicondu i legends antichi, u Santu Grial hè una marmellata da a corona di Lucifer . Duranti l'insurgenza in u celu, quandu l'esercitu di Satanò hà cummattutu cù l'esercitu di Michael, da a corona di Lucifer hà pricipiatu una petra preziosa è cariu à terra.

In seguitu, una tazza era fatta di sta petra, in quale Crist presenta vinu à i discìpuli in a so ultima cena. Dopu à a morte di Ghjesù, Ghjiseppu d'Arimatea hà cullatu una gota di u sangue di u Cristu in questa copa è si n'andò in Gran Bretagna. A più infurmazione nantu à u Grial hè cunfundita: u bowl viaghjera à parechji paesi, ma era sempre oculta da i sguardi privati. Questu hà permessu di a crede chì a Cupola di Riccardo porta a furtuna è a felicità à u so patronu. Per a bowl, no solu avventuri simplicanti accuminciaru a caccia, ma i rigali putenti ancu.

Chì hè u Santu Grau in Ortodoxu?

U Santu Grailu ùn hè micca esse citedu in a Bibbia finu à una volta. Tutte l'infurmazioni annantu à questu copetu veni da l'apòcrifia, chì ùn hè micca ricunnisciutu com'è veru da u cleru. Prucessu di sti pezzi, u Santu Grial hè una tazza di a petra preziosa di Lucifer è utilizata da Cristu à a so ultima sera. Dopu, Ghjiseppu di Arimatea, chì hà pigliatu u Ghjesù da a croce, cullò cullen di u sangue di u so maestru. U racontu di u Grial hè stata interprete in fiction occidentali, induve u Grial fu u simbulu di u pienu femininu, u pirdunu divinu è unioni cù e forze spirituali più elevati.

Chì duverà parechje u Santu Grial?

U Grial ùn hè micca scrittu in una fonte littiraria. In libri pudete truvà a storia di u so urighjinu è i posti di sughjornu, ma hè impussibile di truvà una descrizzione chjaramente. Sicondu ligie è apòcrifi, a tazza hè fatta di una petra preziosa chì hè culpita da a corona di Lucifer. A questa petra era un suppostu d'un esmeralda o turquoise. Basatu nantu à i tradizioni giudaichi, i circhuli suggerenu chì u zuccadoru era abbastanza grande è hà avutu una basa à a forma di un ghjornu è di stand. Pudete cuntribuzione a tazza senza a so aspettu, ma da i so proprietà magichi: a capacità di guarì e di benedizzioni.

Hè u Santu di Grial un mitu o una realità?

L'investigatore di parechji età hà pruvatu à capiscenu s'ellu ci hè u Santu di Grial. Un gran successori di pruvvidenza aduprate attaccà u traccia di sta coppa inusual. A ricerca ùn cede micca i risultati desiderate, è a tina mantene un misteru. Hè pussibule d'ottene infurmazione nantu à solu da l'apòcrifia, i leggende, i fontinali artistii. In a literatura scientifica ùn ci hè nisuna infurmazione nantu à stu artefactu, chì face a pussibule di classificà u Grial à i subjects mìtici.

Induve hè u Santu di Grial?

In quantu u locu di u storicu di u Grial, ci sò tali versione:

  1. Sicondu i leggje judei, u Santu Grial era traspurtatu da Ghjiseppu d'Arimatea à a Gran Bretagna. Sicondu una informazioni, Ghjiseppu era chì era amparatu quì da a persecuzione, à l'altru - hà andatu à decisu i so affari è pigliò a tazza cun ellu. In a cità inglese di Glastonbury, Ghjiseppu hà ricevutu un signu di Diu è hà custruttu una iglesia induve a tazza era mantinata. In seguitu, una chjesa cresia diventò una abbazia. In i ziegge di l'Abbazia di Glastonbury, a tazza era mantinutu finu à u XVI secolo, u tempu di a distruzioni di u tempiu.
  2. Sicondu altri leggendi, u Grial fu pusatu in u castellu spagnolu Salvat, chì era custruitu da l'angeli celiti in una sola notte.
  3. Una altra versione cuntenenu a cità italiana di Turinu. Viaghjatori chì analizanu sta cità, assicuratevi di rapportu chì u cupinu miticu hè in questu locu.
  4. In a versione assuciata à Hitler, si dici chì nantu à l'ordine di u Fuhrer, a catena hè stata trovata è esse trasportata per almacenà in a caverna di l'Antartida.

U Santu Grau è u Terzu Reich

Per capì sse perchè u Grial era necessariu per Hitler, unu deve sapè chì qualità era. Sicondu parechji liggi, stu artefactu hà prumittutu u so putinente è e immortalità. Dopu chì i prugrammi di Hitler inclusu cunquistà u mondu sanu, hà decisu à tuttu u costu per truvà un vinu miticu. Inoltre, certi liggi dicenu chì, cù a tazza, sò oculati è altri tesori rari.

Hitler hà creatu un gruppu specialu per circà u tesoru, chì era guidatu da Otto Skorzeny. A più precisa nfurmazioni ùn hè micca precisa. U gruppu si trova tesori à u casteddu francese di Monsegur, ma s'ellu ci era un Grial in elli ferma un misteru. In l'ultimi ghjorni di a guerra, a ghjente chì avianu vicinu à stu casteddu vide chì i suldati SS avianu oculanu quarchi cosa in i tunelu di sta struttura. Sicondu alcuni assunsi, hè stata riittata à u locu di u tazza mítica.

A ligenda di u Santu Giuventu

In più di l'apòcrifia, a reliazione mitica hè citenu in a literatura medievale. U Santo Grial è i Templari sò deskritti in l'opere di parechji autucritori francesi, induve a fantasia di l'autori si uniscini a diversa legenda. In queste travagliu hè dettu chì i Templari cuntinuaru à sacru di tuttu ciò chì preoccupa cun Ghjesù, cumpresa a coppa. Parechje persone fussi attruitu da u putere di u Santu Grial, è pruvate di piglià questu cupinu. Questu hè micca pussibile, perchè u cuponu stessu hà sceltu quale appartene. Per diventà u pruprietariu di stu ughjettu, a persona hà avutu parechje murale pura.