Curd cake

Una nota spiciale à u gustu di e pasticere di Pasqua hè datu da a presenza di casgiu in a pasta. Alcune duminii di casa, una volta avè pruvatu tali prudutti, ricusate micca di ricchesi più tradiziunali. Inoltre, u pasture di curda pò esse preparatu senza a participazione di u levitu. E duie varianti di u suchzzu di Pasqua si ponu esse sottu à u nostru materiale.

Tagliolini di castagna Pasqua - ricetta

Ingredients:

Per fondant:

Preparazione

In u iniziu, u legumu fluidu dissolutu in un quartu di tazza di acqua cale, è aghjunghjenu un parechje di culori di tè di zuccheru. Dopu à deci minuti, pour u ligame à u lettuce, agghiunciu a mità di un vetru di zuccherinu è una farina più più longa, stitchate è lasciate à u calore per quindicina o quattru minuti. In questu tempu, separemu a griglia da e prutezione è a battira di l'ultimu cù una pezza di saletta di tavuletta in piumine densi. Iolaghji dopu à quellu, grind è sbattianu cù u zuccheru restante à rinfriscenu, è aghjunghjenu vanillina o esencia in u prucessu.

Scalfèvate a zucca cun una licenza o moltenla cun travagliu per un filtru, alcuni una struttura homogeneia senza granzii.

À l'spar sparing, avemu prima introducerà a margarina è a mantra à a temperatura di l'ambienti, ave chì anzemi è crèche anacquati, seguitatu di quagliu cottage, massa d'olii vegetale è di prutezione. Ogni vota facemu per amassi l'amma cù e mani. Aghjunghjite à u restu di i ingredienti in anticipu preparatu, lavatu, seccu è poitivi cù farina di farina. Avà, chì vola pocu à pocu quantità di farina, facemu un casatu, ogni tempu cunglienu a massa beni cù e to mani. A consiguenza resultante di a prova ùn deve esse esse densamente densu. A massa si deve esse assai peghjosa, ma di causa di a gran quantità di ferita hè ancu pisanti, perchè ùn dura micca longu per u pale di a manu, ma si sferisce. Pudemu a pasta in calore per una prufuntura, chì cogliu u cuntinuu cù un tela, circa una ora o trè. Duranti stu tempu, a pani aghjustata duie volte. Per a terza volta l'aghjunghjemu è colpoquemu oghje in furmulati forme, cumene cù un pocu di più di un terzu, induve a massa devino quasi a cumincià à novu.

Aghjunghjini pasticceria di Pasqua pastelli di Pasqua in u fornu, caliatu à una temperatura di 180 °. U tempu di furmaghju dipende direttamente di a talla di u moltu, cusì ci custruisce a dispunibilità di taglioli per schelberi di staciera secca.

Mentre ponulentanu u kulichiki, batteule i proteini, aghjustendu u zitellu di limonu è u zùccheru in u prucessu. Aggheroi prudutti caliu cù un edulente prestite è fà per u vostru piace.

Torta di casgiu di tagliu di Pasqua senza legami - ricetta

Ingredients:

Per fondant:

Preparazione

Quandu si preparanu cocilu senza pasticceria, avemu untu u zuccherinu di zucchero è di u zuccherinu di vellerie è prucessa a massa cun un mezcladoru finu à scuntrà è acquistendu una struttura grandi. Aghjustate, aghjunghjene una crema molta o ligeramente fossa mantellu, pour sucre di limone, tufone un pezzu di salinu è rossu nantu à a furmagliu è remichjate à a massima uniformità possibbili. Finalmente, pour a farina tamanta è a pezza di furmagliu è intria assai. Divide a pasta in dui parigghi parti, cunglienu i pezzi è e l'altri frutti cunfitti, fate u furmulariu oliièddu resultante cù a basa è fate à coccia, pre-caliade u fornu prima 180 °. Verificà a prontùzia di u kulichki nantu à u zuccatu seccu.

Per u glaze atteghjenemu i biancu cù u zuccherinu di zucchero è u zuccaru di limonu è coperchio cù a massa di produttu resultanti. L'avè diceletatu à u gustu cù pane pasticceria o l'avè diceletatu à a nostra discrezione.