Pancakes with yogurt e panguti

Ogni paniete duveranu u so gustu stessu. In i nostri pancakes, ella, anchi, micca solu, hè presente in u sensu litterale. E crede à mè, questu hè solu per u megliu!

Pancakes avocanu cù u kefru è i pappu

Ingredients:

Per a suttumissioni:

Preparazione

Hè assai vugliutu per vogliu u floccate di avete cù u kefiru per a notte per quandu in a matina pudete pimmu per i visitori cù l'snacks frescos. È, u "anziana" è l'acid hè kefir, u megliu per a prova. A farina d'avena e kefir deve esse burbu di a matina. S'ellu ùn succede micca, ricamandemu à aghjunse una mura di cubi di soda.

Allora, i flakes à u kefiru sò stufiitu, i pasci è eranu lavati è stufate in acqua di ferli. Pudete principià una pasta. Prima, fate u ova è u sali in una scogliera prima. Allora aghjunghje u zùccheru è a cannella. A continuazione di battezza, pour un finu, dulore friddu, ma micca un mantellu caliente. Cumu combina massa cù flocetti, aghjunghjine puru u pane furmagliu. Mettemu di beni, introducizendu pocu à una farina pocu à a densita di a massa.

Friture u pancake d'avena nantu à una padedda fritta biennale da dui costi à un bonu coloru d'oru. Avemu servitatu senza manca cù crema agria, sprinkled, se vulete, cù u zucchero pulmuniu.

Cume friddi cù u kefru è i pappezzione?

Ingredients:

Preparazione

E passeghji sò lavati è vèllinu in acqua di ferli à pocu minuti. Scorred apple da a cinghjalità è u core, frettu nantu à un grossu rossu. In u kefiru, aghjunghjendu l'acqua di soda è pozzu cun u bagnu finu à ch'ella saria e ponu micca crescate significativamente in volumu. A continuazione di travaglià cù un battiu, impone in u ova, aghjunghje u zuccheru è u sali. Pianu appena a farina. A pasta com'è u risultatu parfugghiate a crema agria di gran dulce. I Farinni pò passeghjanu più o menu di ciò nant'à a ricetta. Hè dipende à u grassu di u kefiru casanu , chì pigliate com'è basa. In fine, aghjunghjite in i filamenti rossu, u paniante steamed e secchio.

Merci è pudete frarà i nostri pancakes. Calami la padedda cù a mantra è a cuculla, in parte, dissiru a pasta. Emu marrone un bassu, volte è fritte nantu à l'altru. U focu ùn deve esse assai forte, altrimente i nostri pancetti affucati ùn avè micca u tempu da esse furnitu da l'internu.