Dressing table with mirror

Parechji beddi sò avà una table di dressing. Stu mobili hè un "territoriu" veramente femininu: articuli di iegge, cosmetichi, ghjuvelli è accessori sò stati guardati. Prima di u spìritu, una donna pò cunvucassi nantu à i capelli, cura di a pelle, applià a maquillaje. In regula, i vestiti i tuli sò stati ammustrati cù elementi articuli è una massa di coutieri, stantoni è porte secreta. Questa frazzioni di fantasia di u designer è di lussu décorà quì ogni locu.

Storia di u mobili: vestitori cun mirroru

Per u primu quadru di toulaghji parechje in u XVIII seculu. Oghje di furniziu di a dama: a idea di l'era Baroccu. L'impresa ricevenu i so cunniscini in u boudoir è in u stessu locu purtonu bellezza à u specchiu. In prima, i tàvule sò stati ammustrati cù motivi chini, ornamenti d'oru è bronzu. Sembrancà l'opere di l'arte. I mirchi accurti eranu in fortesi forti, o muntati in una tapa intreccia. A moda nantu à a tabella di i donne diffuse assai prestu in u mondu.

In u XIX seculu, e tavulori di "manor" scorrianu in Russia, chì s'assumiglia chjudi cù mirchi è cajunati. In l'era suviètica, i case eranu stracciati o un vestitore. Anu stati equipati di grande specchi plegatori di trè pani. Ma ùn si sò micca stati pusuti in l'abitazione, ma in a sala, per vede di tutti i costi, prima di abbandunà u strada.

In un appartamentu mudernu, una table di viste pò esse installatu in l'accògliu è in u passagera, provista chì ci hè una finestra grande è a stanza hè abbastanza illuminata.

Tipi di tavule

In quartji spazziali è brillanti, pudete sceglie l'opzione quandu a tavula hè muntata in u cabinet . In altri casi, un disignu assembramentu di un desk cumminatu di una tavulinu è un specculu sopra hè utilatu. U spìritu pò passà per separà, o muntagna à a table. L'scelta di mirculi hè estensiva: mudelli ovuli, tondi è rettangulari. Se u specculu hà una foglia, cum'è in un pruduttu, pudete vedete tutte ste parolle.

In casu chì a stanza hè chjuca è pocu compiti, ma ferma seria sughjettu di organizzà una scogliu persunale induve puderete riparà u so makeup, pudete utilizà una consola sospita o una stalla cun mirror.

Oghje, i buttreghi ponenu vende parechji in parechji disinni. Ci sò tàvule di ferru in u stile Art Nouveau cù una tavola trasparenti di vetru di copre, o belli rotti di cunfitti per u stile di l'etnicu o l'art deco. Ma ancu l'opzione più cumuni hè un clàssicu vestitariu di legnu in cun un mirroru fattu di walnut, cherry è di altre bulu valuoso. I prudutti sò decurati cù pedi curvo, modelli graziosu è sculture di legnu eleganti. Eppo, assai piacevule à vechja stampata artificiale di età di tavule cù un specchiu. Disegnaturi creanu l'effettu di i scuffs o a superficia brusgiata, chì hè tipica per l'stili pruvinzali. I prudutti bianchissimi cù un specchiu miraniu specie assai è femminile, perchè e bello e so caratteristichi sò assai piacevule. I diseggiani sò cunsigliatu per elliate tàvule, guidati da a grandezza di l'abitazione è u locu di a so piazza. A tavula ùn deve esse fermu in u corridore o piglià un spaziu assai. In una stanza chjuca hè megliu di sceglie un cantonu sanu cù belli luci brillanti. U piazze è u coutre pò esse situatu sia da a tavula è di i lati di a tavula. Se a stanza hè abbastanza grande, pudete permettà una table cumminata chì s'assumiglia una tola prufissiunali in a sala di make-up.

Ùn vi scurdate micca di i sedi. Pò esse un catedra o un soprale suave. A strada, l'ottoman ponnu essiri scigghiutu cù un tatu cuncessu, chì aumentà u spaziu di almacenamento. Prima di cumprà, assediate à una tavula, imagine in a vostra stanza. Sè avete sentu còmpiu, è a tavola hè visualmente adattate per a stanza, pudete cumprà cumerciate.