Riproduzione di scorci di goi uva in u vaghjimu

Bovini dolci è freschi di uva d' uva ùn anu micca ricevutu u nomi onorevuli di u raghji di u nord: dopu à u so scuru cunfrontu esmeralda è ambratu di una vera bombeta di vitamina. Varietà di sta pianta, hè assai chì si ponu satisfacer tutti, ancu u gustu più esiġenti. Sì i girasoli crescenu nantu à u situ, si cumpleanu tutte e vostre brame, in u vaghjimu ghjè l'u tempu di cumincià à cresce. More details on the sutilzzii di a splutazioni di spina di ghiruvostate cù e staggione è e taglioli in u vaghjimu avemu da parlà oghje.

Cumu si propiu quandu a gusatu spina.

Proponerà un gustu favuritu d'uva d'uva pò esse unu di i metudi vegetativu: cuttings (verdi o legnuli) è capi. Qualessu modu chì sceglite, solu l'arbureti sani chì ùn sò micca infettati cù pesti o malati pò esse usatu cum'è a materia prima per ellu.

Riproduzione di gingivanu di cuttings

Scicchetti di spina d'uva pò esse realizatu tutta l'estiu è in u vaghjimu. In u periodu di l'estiu, un picculu intervalu da u principiu à a terza dicada di lugliu hè adattatu per questu quandu, quandu sesioni ritentanu a so criscenza. Scogliu di vaghjime cut after the end of the fall leaf, è da quandu a primavera hè determinata per u almacenamiento in u glacier. Cuttings più apprupriati sò tagliati cutiti da u cima di u ramu, postu ch'elli anu the highest rates of growth and are the most rooted. À ogni unu ùn devenu micca menu di 4-5 ride. In a primavera, i palangani sò stati purtati da u glacier è erani à una scola chjesa di terra sana è nutritiva. Almenu una rina si stalla nantu à a superficia di u tarritoriu. Prima di l'arrautzimenti di e tagliati, ci vole à mancià durante almenu una ora in acqua, in quale un pianu stimulante di creazione pò esse aghjuntu à migliurà a survival.

Riproduzione di giarella di capi in u vaghjimu

U prucessu di ripruduce di u gardu cù capasità duverà accade in a primavera, per avè un materiale di cultiva cun u zitellu sviluppatu è arradatu in u castagnu. L'arbureti ghjovani di trè anni di quattru anni sò propagate da u metudu di stizzi horizontali. Per questu, prima di a primavera, s'abbicitavanu à l'articulu è pusonu e ghjunchi rischi forti in trinchise speciali, l'aspunnì cù un terrenu fèrtilu fugliu. Duranti l'estate, i raditali è novi rimettini formate nantu à e rivolti, formanu arburi autonomi in u vaghjimu, chì devenu esse diventate cù cura di a pianta madre.