Cumu pudendu alimentà i piantini di pumite è di u tomate?

Molteri agricultori di camioni sò stati crescente di e crescenti da u principiu di a primavera, perchè da quandu si poni nant'à a terra aperta, acquistenu bonu travagliu fugliale. Serà praticamenti impossible di fà quessa senza l'appruvazioni di fertilizzanti. In questu articulu, avemu immisu quandu pudete alimentà pieni è e piante di tomate in questu piriudu.

Chì fertilizante per alimentà e piante di tomate?

In parechji tempi, i pianti ci vole à l'intruduzione di certi fertilizanti. Hè ancu devi esse in mente chì a mancanza o l'eccessu di unu di i micronutrienti necessari (fosforu, nitrogenu, ferru) affetta malamenti u sviluppu di e piante. Pudete stabilisce quì per a so cundizione:

In casu induve a pianta si sviluppa norma, i ghjardini sò cunsigliati per adherite à l'appendizate di supplementazione:

Se passate adupratu foliar, dopu à 5-6 ore, e foglie s'annicanu d'acqua neve. Per ùn avè firmatu i pumati ùn hè micca necessariu più tardi à una settimana prima di u pattu propiu in a terra aperta.

Molti jardinieri sò interessate in ciò chì l'acqua di i pianti di tomate, perchè si sviluppa megliu? Per fà quì, pudete utilizà l'stimulatoru di creazione "Energen". Per irrigazione, diluce 1 càpsula di a droga in 1 litru di acqua. In u risultatu, avete bisognu di un licenza chì hè simili in colore à tè. Questu ammontu duveria bastassi per 4-5 piani. Ma di fà questu ùn hè micca ricunnisciutu senza avè necessariu especial, postu chì e piantini anticipati di siverziu in a terra ùn deve esse micca allungatu.

Quali fertilizzanti ppiammi pianti piantini?

Per avè travagliati d'alta qualità, deve esse alimentatu da almenu 3 volte, prima di cultivà in terra aperta. Bastamente, sta cultura precisa elementi such as nitrogen and fósforo.

A prima volta intrudichinu u fertilizante 2 settimane dopu à u listinu. Per fà quì, pudete piglià preparalli preparati (cum'è Signor Tomato, Fertika Lux, Ideal, Planté-Universal, Agricola, Krepysh, Rastvorin o Kemira Lux) o preparanu fugliale . Per fà questu, dissolve in 1 litru di l'acqua: nitratum ammonium (0,5 g), superfosfat (3 g) è fertilizzante di potassiu (1 g) o cinti di lignu (5-10 g).

A seconda fertilizazione averebbe da fà dopu à 2 simane, aumentendu a dosa fertilizante da 2 volte. L'ultima volta per applicà un fertilizante per pepite spropulature hè cunsigliata pocu prima di u disembartamentu nantu à un lettu (10-15 g di frasca di legno per 1 litru di acqua). Questu avete aiutu per sguassà l'enfasi è prumessu a l'arradichera. U pappaghju responde assai bè à l'intruduzioni di cinti in terra. Hè abbastatu per vugliu è 1-2 oghji in 1/3 tsp. per 1 pianta. Inoltri à a faciulana à a cundizzioni di e pianti di piantazioni (3 litri d'acqua, 1 vetru di ferita forte è insiste durante 5 ghjorni).

Tuttu u toccu supraniarà deve esse fattu in a matina. Questa hè necessariu per prevene u sviluppu di malatie, cum'è a vittura negra è a testa tardi .

Sapendu u migliori per alimentate di e piante da u pumadoru è di u pumadoru, pudete cultivà e pianti forti, chì in u futuru ti piacevi cun bè racolosa.