U zitellu hàbrevu u so lipa - chì fà?

Comu sapete, a zitiddina hè un periudu traumàticu di vita. À u primu, u babbu suffreghja a poca cussidenza di i muvimenti, da a curiusità excessiva è di una sopra à grandezza di energia. Ieri di a faccia occupanu un primu locu onore in traumatismu di i zitelli, è ghjè entre elli i labbra intristatu sò cunfidenza guverna. Chì avete bisognu à fà chì u zitellu hà chjutu u labellu, cumu trattendu a ferita è cumu tratta u lipa rotta - parlemu in u nostru articulu.

Lipa rotta: trattamentu

Aiutà à affruntà a situazione, se u zitellu hàpicò u lip, aiutà e nostre cunsiglii:

  1. Ùn avėi panicu - cum'è e ferite nantu à a faccia, un lipa rotta hè accumpagnata da un purgamentu pisanti, ma questu ùn significa micca chì u zitellu hè amatuatu di morte da a pèrdita di sangue. Ùn importa micca quant à scantatu a mamma di u spettaculu di un zappadoru sangue, a so cumpagnia primaria hè di attuiscenu claramente, cun tranquillità è cun fiducia.
  2. Rinfigurate u lipa rotta - per questu u fiancu avete bisognu à lavà è cunvince chì apre a bocca. Quandu a bocca hè aperta, a ferita sarà disinfettata da ogni modu à manu: perossu di l'idrogenu, una solu suluzione di permanganate di potasio. In u corsu di a disinfettazione hè necessariu di stummà a dimensione di u danu: una petita ferita pò esse guarita in casa, ma se u zitellu hà riittatu u so lipu, hà bisognu di visità l'uspitale è appricà e prune.
  3. Aduprà un friddu - un pezzu di ghiaccio aiutarà aduprà u sangue è sguassà puffiness da i tissuti.
  4. Si tratta di una ferita se u zitellu hà chjutu un labiu? Favolosa per parechje ghjinirazioni i mariti iulogichi è i ghjucchinu ùn sanu micca aiutu è ancu maleci, perchè a pelle nantu à a bocca hè assai gustosa. Ma cum'è u primu aiutu di u meli, anu suduffendu, curati è anti-inflamatorii s'appronta. Inoltri aiuta per allevà u dulore è guariscenze i labbra di u oliu di brugia di mari è l'ombra propolisnaya. Effittivu assai bonu aghjunghje una mistura di pompa è u melatu di propolisi hè aplicatu à a notte in a ferita, soprattuttu se pudete cunvince chì u zitellu ùn pasce a lammeru. Aduprate per u trattamentu di labbra rotti è un inguinu zinci cunnisciutu à tutti, chì deve esse appiicati à a pelle 2-3 faciuli ghjornu. Prima di annunzià, a pelle di i labbra duverà esse affucatu da a lanolina o lipstick d'higiène.
  5. Chì si u zitellu hà fattu u bulu? In questu casu, a ferita devini tratta cù una suluzione di miramistina o di chlorhexidine. Questa prucedura hè fatta da a mo mamma cù u padutu di cuttuni. U zitellu cum'è una persona anziana pudete lavine a bocca tù stessu. Dopu avellu cù a ferita, hè necessariu d'appiegà un ingufu curativi, per esempiu, un salvaticu di u zitellu "Salvà".