Leucociti elevati in u sangue - causa

A superstazione di a norma di leucociti in u sangue (leucocitosi) hè un indicatore chì u prucessu patologicu vene in u corpu. Ma ancu pò esse assuciatu cù prucessi normi fisiulogichi. Liucocyte sò un tipu di cìduli di u sangue, cilivi bianchi di u sangue, chì sò un cumpurtamentu impurtante di a difesa immune di u corpu. Sti cilesti di distruisce l'agenti patogeni chì entra in u corpu, corpi straneri.

Una persona sana per adulti hà da circa 4-9x109 / L di leucociti in u sangue. Stu nivellu ùn hè micca constante, ma cambiassi secondu l'ora di u ghjornu è u statu di l'organizmu. I razzii di l'altu cuntenutu di leucociti in u sangue pò esse divisu in dui gruppi: fisiologicu è patologicu. Allora vi vede per quessa chì ci sò leucociti in u sangue.

E cause di leucociti elevati in un adultu

In persona sana à a forma di una reazione nurmale à certi fatturi, u nivellu di leucociti poterà più grande, chì hè un fenomenu tempurale chì ùn manca di trattamentu. Chistu pò esse per via di i fatturi chì cunsiderate più avanti.

Macchina

In questa situazione, una crescita di crescita di leucociti hè creatu per prevene una pussibile infezzjoni o sustanzi tossicati. Ancu s'è l'alimentariu hè veramente frescu è sanu, u livellu di leucociti in u sangue si sviluppa "solu casu".

Cumpara fisica

Aumasi in u cuntenutu di leucociti (leukocitosi mioglesi). per via di intensa attività fisica, u travagliu musculu hè uguali, cum'è l'attivazione di parechji prucessi in u corpu per quessa. In certi casi, a norma di leucociti per questa mutivu pò esse supranendu 3 à 5 volte.

Carrica in emozione

Cum'è a leukocitosi myogenica, un nivulu elevatu di leucociti si osserva in situazzioni stressanti, in particulari quessi chì ponenu una minaccia à a vita. Cusì, a difesa immune hè ancu preparatu per una preghiera ferita.

Pregnant

Durante a gravidanza, l'esercitu di u cuntattu di leucociti hè rirelatu cù e seguenti fatturi:

Chiddu chì influenzi u cumbugliu anormali in leucociti?

Scupriteu i mutivi pussibuli per l'aumentu di u nùmeru di leucociti è i so gruppi individuali (neutrofili, eosinòfili, basòfili, monociti) assuciati cù prucessi patologichi in u corpu:

1. Un incrementu in u numeru assolutu di neutrofili ndicasi una infezzjoni bactriana, un pritamintu infjammatori longu è, in ocasu, una malatia di u cancer.

2. Una crescenza di u livellu di eosinophilus hè a più spessu associata cù riezioni allergii o invasioni helmintique. In certi casi, questu pò esse duvutu a pigliari medicazione, menu spessu - prucessi infjammatori.

3. Elevati livelli di basòfili in u sangue - un signu di reazzioni allergii, è ancu malfunzione di u viaghju gastrointestinali, spleen, glàndula tiroidea.

4. U numaru assolutu di limfochite in u sangue addende cù diverse infizzioni:

Un incrementu persistente di i leucociti hè un signu chjaru di a leucemia limfo-cronica.

5. Aumessione in u livellu di u monocitu hè assuciatu più spessu cù e malatii infizziosi causati da bacteria, rickettsia è protozoa, in i primi stadioni di a rilazione. Ma ancu questu pudete indicate a tuberculosi prolongata è e malatie oncologica. Un aumentu stabile in u numaru di monocités hè caratteristiche di leucemia melioma è monociticu in una forma crunna.