Statue di Isola di Pasqua


Una di e meraviglie di u mondu, stati di moai, sò in Pasqua , situata in a parti cintrali di l'Oceanu Pacificu. L'isula appartene à Chili , hà avutu u nome, perchè fù apertu da un naviandianu nant'à u Diu di Pasqua. In più di stati, i turisti anu vintu un paisaghju unicu, crateri vulcanichi, e spiagge di acqua blu chjara.

Moai - description and facts interesting

Tutti hà vistu l'statues in Isola di Pasqua in absentia - a foto di i monumenti hè abbundante, ma ùn seranu micca capaci di creà una impressione sħiħa, cusì à a prima opportunità avete visitate l'isula è fighjulanu vivienti.

Quante statue hè quì nantu à l'Isola di Pasqua? Grazie à l'esagueri archeologichi cuntinui, hà digià statu pussibule di truvà circa 887 stati. Questi geganti di petra cù i capi grossi è un corpu smanificatu sò spargugliati in tutta l'isula.

Chì ci sò l'istatuti nantu à Isola di Pasqua? L'abbitanti di u locu chjamanu moai, attribuiscenu à e forze speciale è crede chì l'arcilla hè a forza spirituale di l'isula. Hè solu grazia à questu chì u tempu bulu hè stabilitu, successu in amore è in guerra, a cugliera di un cultu rico hè pussibule. Sempre spessu pudete sente chì i stati di petra di l'isula di Pasqua anu elettu u postu di a stallazione. Mana, u so putere supernaturale, rinfrescenu i stati, dopu à truvammu u so postu.

Chì ci sò l'istatuti nantu à l'Isola di Pasqua? U so apparizione data di u 13 ° è 16 seculu. A maiò parte di moai sò fatta da tufa volcànica, chì pò esse trasfurmatu, è solu una parte petite - da trachyte o basalt. Inoltre, hè una statua venerata in particulare da a populazione lucali - Hoa-Haka-Nan-Ya, chì hè fatta da a mujierita di u vulcano Rano Kao.

Done dunque isse stati nantu à l'Isola di Pasqua? Ovveramente, a so custruzzione hà pigliatu assai di tempu, sforzu. Prima, ci anu leggendimu nantu à u capu di u clan Hotu Matu, chì primu truvò l'isula è si stalla nantu à questu. Solu in u 1955-1956 a verità era chjarificata, questu hè questu quandu u archeologu norvegioru noruecciu Thor Heyerdahl visitava l' isula di Pasqua - stati, l'origine chì era occupatu da a mente di tutti i scientisti, hè statu erettu da a tribù "long-eared". Un nome stellu stranu hè stata perchè à i lichti longu chì sò stati ammulati cù e bè. Sicondu u sicretu di creà i moai hè statu cuocu cura di a pupulazione indigena, l'abitudine attribuiau e so proprietà miraculosa.

Cumu spiegatu à u viaghjadore di i rapprisentarii sopravviventi di a tribù "longa eia", i monumenti di i moai anu creatu da i so antenati. Elli stessu sapia chì u prucessu di fabricazione solu in teoria. Ma avè cedutu i dumande di Tour Heyerdahl, i rapprisintanti di a tribù stamponu l'estatua cù martellati di petra, i trasfirì a un certu locu, è suscitonu trè ghjurnali, è pedichi sottu à a basa. Sta tecnologia hè stata passata in modu generale da generazione nantu à generazione, da i zitelli anch'elli anu stati stori di adulti è ripetutu ciò chì si ricurdaru. Questu continuu finu à i zitelli anzianu a so prucessu tutale.

Rumori di ieddi di petra fata

E statu moai nta l'Isola di Pasqua anu accusatu d'estinzione di a pupulazione lucale. Se crede un gruppu di scientists, l'erecció di munumenti portanu a distruzioni di u boscu, perchè eranu trasportati in pattuni di patinage di lignu. Per quessa, i fonti di l'alimentu cedevanu, è prestu prestu una famine. Questu hà purtatu à una estinzioni quasi tutali di a populazione lucali. Un altru gruppu di scientists dichjara chì i filòsi polinesia eranu a causa di a scumparsa di l'arburi. E statu mudernu hè stata riaghata in u 20u seculu, chì i terrequali è i tsunami anu maltu. Uni pochi monumenti survigliu, stabilitu da l'anticu Rapanui.

Amazing discoveries

À u primu, i moai muderni eranu perciuti cum'è ruru misteriosu nantu à i piani di l'Isola di Pasqua. Siccomu l'archeologi ùn abbandunonu micca a tentazione di scopre l'ughjettu di l'ìduli, i scavi. In u risultatu, quandu l'istatuti di l'Isola di Pasqua si eranu scumparutu, truvonu chì i capicucini anu trunse, a durata totali di i corpi hè di circa 7 m. Almenu 150 da i moai più faciuli ricunnosciati sò stati sottumessi à i spalle, u chì hà incisu u populu chì solu testa. Avà chì u mondu sanu hà scupertu chì anu truvatu sottu à l'statues di Pasqua, u flussu di i turisti anu crescenu solu, chì i lucali sò assai cuntenti, perchè u turismu hè a principal fonte d'ingudu per l'isula.