Palazzu Arcivescamu di Lima


Se viaghjanu in Lima , dopu visitatu in a quadru principale - Piazza di Armas . Hè interessante perchè a maiò parte di l' uttini cumuni di l'uttini coloniali sò situati quì più di l' uttini di u Luni - u Palazzu Municipal , a Cattidrali è u Palazzu di l'Arciscaminu. L'ultime hè a sede di l'amministrazione di a Metropolia peruviana è à a stessa volta a residenza di u cardinal, chì hè oghji Juan Luis Cipriani.

Storia di u palazzu

Cum'è tutti i più grandi edifizii in u Perù , l'edificiu di u Palazzu di l'Arciscidenti di Lima, a causa di terrequali permanente, era spessu reconstituitu. Originamenti fù custruitu in u 1535. A quellu tempu hà avutu parechje entrée, è e so facciate fùbbenu cunsigliati cù balconi dilicati è i braccia di l'arcivescu. U primu pianu di u palazzu si stanu cù l'arcu è l'eleganti coluna di lignu, chì eranu stati malamenti dopu i terriquami. L'architettu pulaccu Ricardo de Jaxa Malachowski, chì passava u prughjettu in dicembre di u 1924, travaglia nantu à u prugettu di un edificu mudernu. L'inaugurazione di u palazzu di l'Archevesciu Lima hè statu timida à a festa di l' Immaculate Conception of the Virgin Mary.

Virificazioni di u Palazzu

U Palazzu Arciscamu di Lima hè un esempiu di l'architettura neocoloniali, chì hè stata utilizata in a custruzzione di quasi tutti l'edifici di a cità. I so facci piedi sò imbellate cù una entrata cintrali, fatta in u stilnale di u platerescu. Mentre travaglia à u prugettu, Richard Malakhovsky hè inspiratu da l'architettura di u Palazzu Torre Talje , chì nowà oghje u Ministeru di l'Esercitu di u Perù. Quandu u decoru di a facciata, hà ancu utilizatu grandi balconi, caratteristica di u stil neo-baroccu. In particulare per a so creazione, u lignu di cedaru hè statu purtatu da Nicaragua.

Appena cresce u tagliu di u Palazzu di l'Arciscamu, avete una bella vista di a scala enormosa. I so piani sò cuparti da marmura bianca, è i barbi hè sculpitu da u cahogany. U vitrughju di u salone hè una dicurazioni cù un pittura culurita. U primu pianu di a custruzzione hè utilizzatu per e exhibe chì sò stati sustegnu è rinforza a fede catolica. Hè per quessa chì ci sò exhibe assai pitture è sculture di cuntenutu religiosa relativo à i seculu XVI-XVII, quali fostu:

A relicità principali di a struttura hè u cranu di u segnu Archevaticu di Lima, Toribio Alfonso de Mogrovejo è Robledo, chì hè unu di i cinque santi peruviani.

In u sicondu pianu di u Palazzu di l'Arciscamu, ci hè una capella cù un altare fatta in u stili barocca. Ci hè ancu una antica decoru cù opuri decorattivi di ete tempi, mobili è dipinti.

Cumu ghjunghje?

U Palazzu di l'Arciscamu si trova supra u chjucu più grande di Lima - l'Armeria. Pudete vede quì nantu à u trasportu pùblicu o cù l'auto albeatu . A proximità di a piazza hè l'estazione di metro Atocongo.