Induva u più calcium?

U Calcium hè l'elementu chimicu più impurtante per u corpu, chì si forma a basa di i denti è l'ossi, chì furnisce a coagulazione normale di u sangue, a produzione d'hormone è a cuntrazzioni musculale. U ghjornu chì un zitellu deve 600 à 800 ml di calciu, un 1000 mg d'adulte, è e femine in imbarcu in darbate più. Cusì hè assai impurtante per sapè induve u più calcium hè, per prevene a so deficientia in u corpu.

Qualessu hè u più calcium?

Tutti si sapi da a zitiddina chì u minerale hè assai riccu à i prudutti lichi è ghjè per quessa custituiscenu a basa di a razione di i zitelli à scole è kindergartens. E facenu chì u lattu occupanu questu ùn hè micca a pusizioni di punta in questa lista, più oghje, cù l'età vene di agisce più assuluta, l'altri prudutti di alimenti pò esse cunsiderate cum'è a prima fonti di stu minerale. Se speculate chì i prudutti di u lattice cuntenenu più calcio, vera chì u calciu hè menu in a pruduttu di u processu di lactosu - i furmagli è a furmazione, cà à a materia prima, ma cunsidendu chì i pruduttori addentivamentamente aghjùgliate calcium chloride durante a so fabrica, Ci sò più prudutti di u minerale.

Quelli chì si intaressi in quale u furmagliu hè u più calcium, vale a pena prestisioni à u Parmesanu, chì cuntene 1300 mg di u minerale per 100 g di pruduttu. Certi pianti è fasgioli chì ùn sò micca solu più di i prudutti d'urighjini animali, ma ancu significativamente per avant, ùn eranu trascuratati. Allora, in 100 g di papucci cuntene circa 1,5 g di calcio, è in sesame seeds - 800 mg. Quelli chì dumandanu, in quale furmagliu più calcio , puderete risponde à l'amanduli - 265 mg per 100 g. Avà presente in pistacu, castagne, avellana.

Quien avaria pussutu avè pensatu chì questu minerale hè moltu in ortigas - 713 mg per 100 grammi, è in pianta 412 mg - quasi quantu in i sardini in l'oliu. Ma i frutti cun u gran cuntenutu di calcium truvati più difficili. In particulare assai di u minerale in l'albiteri secchi è l'albitori stati - 120-150 mg per 100 g.