Ashton Kutcher condannò Donald Trump per a so pratica di emigrazione

Ùn hè micca sicretu chì u novu presidente ùn avete micca tutti i celebritati. Contra u so ripete ripetitu sti stiddi di u cinema è di a variità cum'è Madonna, Alec Baldwin, Meryl Streep è assai altri. U scontru discontinu cù i novi decretici di Trump contra l'emigranti era statu fatta da l'attore di 38 anni Ashton Kutcher, ricurdendu chì a so moglia Mila Kunis hè ancu un migratore.

Ashton Kutcher è Mila Kunis

L'incidentu di u Guild of Screen Actors Guild of the United States

L'altru ghjornu in Los Angeles, era un avvenimentu chì hè accettatu per visità tutti i famusi artisti - u preghjudiziu di u Guild of Screen Actors di i Stati Uniti. L'attore americanu Kutcher hà statu ancu presentatu questu, è quandu era statu invitatu à l'scena pè u discorsu introduttore, l'accuminzò cù una dulurosa:

"Hè difficili per mè capisce chì a nostra società hè cuminciata à trasfurmà in un cummerciu di persone coperc. Avemu sempre una nazione chì ùn teme micca. Trump hà decisu per noi, dicendu à prutezziunà di i pòpuli di altri stati. Ùn aghju micca cusì! Avemu eranu, anu è serà una nazione chì hà cumpassione in a so ànima. Hè sta qualità chì hè una parte integra di a nostra cultura. "
Ashton Kutcher à u Cumposti di Screen Actors Guild of USA

Dopu quì, Ashton hà destinatu à indirizzà l'emigranti, dicendu queste parole:

"Qualchissia chì vole vene à u nostru paese è quelli chì sò oghji digià hè una parte di a sucetà in a quale viramos. Ci sò cuntentu di vedeti quì, è vi cuntenti di riceve nantu à questu premiu. Vuliu ricurdàte chì ci hè una parti di l'attori, tutti amati è famosi, chì anu foru attaccati à entre in l'asiliu di l'AUS. Avà vogliu per dà un esempiu. A me moglia, Mila Kunis, hè vinuta da altre paese, ma ella, cum'è nimu, hè a personificazione è l'esempiu di a nostra nazione ".
Leghje ancu

A scandalous law di Donald Trump

Ciò più recenti, hà fattu cunnosce chì Trump passò una lege chì prumove di citatini di i paesi musulmani: Iemen, Iraq, Iran, Libia, Sudan, etc., per refuge in i Stati Uniti. In cunsiquenza, sti pirsuni ùn ponu micca esse in u territoriu di stu paese.

A strada, u discursu di Ashton Kutcher à questu avvene hè statu ricevenu cù una tempesta di applausi è avemu applaud. E in Internet, a ghjente hà cuminciatu à parechje chì sustenevanu Kutcher. Unu di i primi hè u cantante Rihanna, chì anche ancu à i Stati Uniti da un altru paese - Barbados.

Ashton Kutcher
Mila Kunis