Re di l'Olanda Willem-Alexander hà riferitu in e cunversazione nantu à a trasmissione di a so figliola d'anzianu à Chine

Uni pochi ghjorni in a stampa ùn ci era l'informazioni chì a Katarina-Amalia, principessa Crown di l'Olanda, di 14 anni d'età, si allora à Cina. Comu cunteni in i media, sta decisione hè stata fatta da a chjesa è a so famiglia per u fattu chì ci hè una scola prestige prestigiosa chjamata UWC Changshu, in u quali u so babbu Willem-Alexander hà studiatu assai anni fa.

Re di i Paesi Bassi Willem-Alexander

Re di i Paesi Bassi deni neguzii di mudificà

Malgradu u fattu chì i ghjurnalisti riferiscenu à e fontene vicinu à a famiglia reale, tutta a discussioni di trasfigurazione di Katarina-Amalia hè nunda, ma esse falanu falsi. Questu hè annunziatu oghje da Willem-Alexander, finu à questu tornu da u so viaghju à Corea do Sul. Questu hè chì u rè di l'Olanda hà dettu:

"Quattru ghjorni fàia finutu u giru di Corea di u Sudu, è viiu in Paris. Quandu u pianu hà sbarcatu in a capitale francese, era vicinu da ghjochi, pruvatu di dumandà à a mo figliola Amalia. Per esse onesto, eru un pocu cunfonditu, perchè ùn era micca infurmazione nantu à u so muvimentu in Chine. Era tantu scuraggiatu chì ùn pudia micca risponde à i repertorii qualchi intelligibili. L'unicu ciò chì pudariu dì hè dunque ciò ch'e scoprare è definiscemente dà una spiegazione. E ora, vi spiegà tuttu. I spoke with my daughter and my wife and it turned out that this is some kind of absurdity, invented by the press. A mo figliola, quandu era intesu parlà di u so muvimentu, riurdò assai, dicendu chì era sensu. Sò sicuru chì dopu questu, tutti i chjosi di a cruci di Katarina-Amalia cessaranu. Per esse onesto, ùn aghju micca pensatu chì l'infurzione cumuna puderia causà una risunanza di lotta trà u publicu.
Catarina-Amalia
Leghje ancu

Willem-Alexander è Maxim permette à e so fede libbira

A so famiglia reale di i Paesi Bassi in a stampa sò assai assai infurmazioni interessanti. A maiò parte di tutte l'attinzioni di i fanali è i ghjurnalisti hè attatu da i momenti di cumu quellu chì a maggioni Maxim e u so maritu sò stati allivati ​​da e so fieri. In una intervista recente, Willem-Alexander hà dettu chì ellu è a so moglia ùn interferiscenu micca in a privacy di e so figliole. Questu hè chì u rè di l'Olanda hà dettu:

"I è Maxim fendu chì i nostri zitelli in tuttu. Credu chì senza aquesta zitiddina felice è l'adubiscenza ùn succede micca. Parechje persone mi persequiteghja a dumanda, ma chì circa li guardi cù quali avemu assajatu i nostri fugliari. Pudite rispunse chì i guardiani sò un linku di sicurità, è micca a ghjente chì raportanu ciò chì i nostri fuglianti facenu mentre sò stati bracciati. Circa circa 5 anni, anche cù i guardii, avemu accede in acordu in chì e cundizioni di u so travagliu in a nostra famiglia sò chjaramente scritti. Sicondu sti documenti, e persone chì anu monitoratu a salvezza di e nostre femini anu da esse cura di questu, è micca di tuttu. I guardelli ùn anu micca infurmatu chì e nostre femini si scuntanu, ciò chì facenu è ciò chì parlanu. Per esse onesto, hè assai risicatu è parechji di i nostri parenti è l'amichi ùn sò micca capitu di sta furmazione à l'educazione, ma Maxim e sò cunfidendu chì unica fiducia pò creà a relazione ideale entre i genitori è i zitelli ".
Rè Willem-Alexander è Queen Maxima cù i so fugli

Ricurdatu, 14 anni d'anni, Katarina-Amalia hè a prima in linea per u tronu. In più di ella, Willem-Alexander è Maxim sò dui fabulosas: Alexia, chì hè natu in u 2005 è Ariana, nascita in u 2007.

Re Willem-Alexander è a consorte queen-consorte