Tom Ford hè accusatu di sobrighjanu u ghjuridiu

Tom Ford era in u celu setticu, avendu amparatu chì a so film "Sottu sopra à a porta di a notte" hà ricevutu u "Lion D'or" è dichjara u "Golden Globe". In casu, l'aligria di u disignatore, chì prova di direttamente, hè statu di pocu. Ford era culprit di scandalu di corruzzione!

Talented in tuttu

Arrivatu à l'altizza maiò in a industria di a moda, in u 2008 Tom Ford hà da decisu di abbandunà a so marca in u cinema. U disignu scorri à u gay drama "A Lonely Man" cu Colin Firth, chì era apprezzatu da i critichi, chì dà una luz verde à u maestru novu. A seconda foto di Ford era un thriller "Sottu librettu di a notte", basatu nantu à a nova di Austin Wright, à quale u scrittore stessu scrivia u guidatu. Per via di questu, a film spunta un scandalu ...

Tom Ford hà ricivutu u Grand Prix di u Film Festival di Venezia

U gustu di frittu

A nova cinta di Tom hè numinatu in trè categorii di "Golden Globe", chì riclamava u premiu per un megliu direttore, scenario è funzione com'è un secondu attore. Cumpagnia vulia aghjunà u vostru parramentu di u tribunale per u fattu chì anu piaciutu a so film è a purtonu à a lista di i candidati, è mandonu li prufumi di a so marca, vale più di $ 200. I règuli chjaramente stipule chì i jutori ùn devenu micca rigali, u prezzu di quale supera 95 dollars. Avà u ritrattu di Ford pò esse sbulitatu da a cumpetizione in tuttu.

Tom Ford fù accusatu di sobri à i membri di u Golden Globe jury
Leghje ancu

Ùn sapere micca Tom cunnosce i ordini?

Un disparu da una nova film di Ford "Sutta a tappa di a notte"