Biografia di Natalia Oreiro

U primu reconeissance è a fama in Russia Natalia Oreiro hè stata accettata da u rolu di Milagros dolce è diretta in a popular serie di l'anni di u 90 è "Wild Angel". In ogni casu, a filmi è luntanu da l'unicu talentu di questa seductressa fatale si pò esse presumirate. Dopu avè guadatu l'amore di un spectatoru bellu aspettu, Natalia Oreiro amparse cum'è un veru talentu musicale. Ella ha gravatu parechji discugrafii in solidi è hà realizatu una carriera vertinale in u mondu di musica.

Infancia è ghjuventù di Natalia Oreiro

Natalia Oreiro nasciu u 19 di maiu, 1977 in Montevideo, Uruguay. Mamma Natalia - Mabel Iglesias - hà travagliatu com'è perrugliu, ora hè una donna di casa. Patre - Carlos Oreiro - un omu di affari. Natalia hà a sughjera di Adrian. A ora, cuntene un magazinu di i vestiti.

A cumpagnia di attuali Mastering Natalia Oreiro hà iniziatu à l'età di 8 anni, è ghjugna à 12 appi prima appare in publicità. À l'età di 14 anni passau u casting per u rolu d'un assistente in u spettaculu di Shushi, induve campagnoli di parechji paesi eranu audienti. À 16, Natalia Oreiro participa in numerosi castings per roles in TV shows. Comu ricumpensa per a so perseveranza, hà avutu a pussibilità di ghjucà à a film "Unconquered Heart".

Poi seguitatu i roles in a serie "Gentle Ana", "Models 90-60-90" è "Riccu è famoso". L'ultima purtatu u successu veru è a fama.

Serie passi versu a famiglia global

In u 1998, Natalia Oreiro hà arrangiatu per u telleu di TV di Argentine TeLeFe è ricivutu una offerta da Gustavo Yankelevich per figurà in a film "Argentine in New York". A film hè diventatu assai successu. À a stessa volta Natalia allora u so primu studiu album Natalia Oreiro. U dis vendenu millares de copie in numerosi paesi è prestu acquista u statu di u doru.

U passu prossimu nantu à a strada di a famiglia di u mondu era a participazione à u filmaru di una nova seria televisiva chjamata "À l'Angel Salvaje". D'accordu di Natalia Oreiro, l'attrice hè attivamente attivata per creà l'imagine di l'Orphan Milagros. Hè stu questu rolu chì porta u so grande successu è a fama in tuttu u mondu.

In u 2000 Natalia publicò u so segnu album solidu chjamatu Tu Veneno, chì era vendutu in quantità di più di 2 millioni di copie.

In u 2001 Natalia Oreiro vai in giru à parechji paesi d'Amèrica è Europa, è anche visitate Turchese è Russa.

U seguente di u 2002 era marcatu cù filmi in a nova telenovela "Kachchora", è dinò a liberazione di u terzu album Turmalina. In u 2003, u cantante torna torna nantu à giru in 14 paesi di u mondu, è 2 anni dopu viaghja in Russia per intervene in a pruduzione di a seria "In u ritmu di u tango". In u stessu 2005, Natalia hà parechje cun Facundo Arana cumincià à starse in a serie "Ùn sò a mo vita".

U travagliu nantu à sta stampa foru obligatu di rimettelu à a riconvenzione di u novu album di u cantante, è u seguitu u rinfrittu sanu di u so liberatu. Natalia hà dettu questu quì dicendu ch'ella hà da scrive un CD cun soundtracks per a serie chì hà participatu.

Hè nutate chì Natalia hè un grande fan di football è da a zitelle hè un fan di u club "Rampla Hurorts". In a serie cù a so participazione, ci sò spessu scènji induve ghjucassi e juggles un football. In u 2002, u cantante fù ancu sceltu "padrina" per u squadra di football d'Uruguay.

In u 2010 Natalia hà previstu d'ottene a citadinanza di l'Argentina, discutendu chì questu paisanu era tuttu da ella.

In 2011, l'attrìccia hà fattu un rolu importanteu in a film "Underground Childhood".

In u seculu di u stessu annu Natalia divintò l'Ambassadoru di Bona amanza à u territoriu di l'Argentina è Uruguay. In 2013 hà participatu à u filmaru di a seria "Sulu Sì".

Hè sceltu chì in u 2015 Natalia Oreiro hà iniziatu à prisintà in a pelicula "Among the Cannibals".

Inoltre, Natalia hè un sociu di a so sughjera Adriana in a creazione di vestiti di designer da a marca Las Oreiro.

A vita persunale di Natalia Oreiro

In u 1993, nantu à u settore di a film "Unconquered Heart", Natalia Oreiro, di 16 anni, si truvò à Pablo Echarri. A so longa rapportu finita in l'annu 2000. Natalia era assai tristu annunziendu da u vacche . Duranti stu piriodu era sempri in a strada è dete cuntestazioni. A fini di u 2001, Natalia Oreiro hà scontru cù 44 anni Ricardo Mollo, un participante è capimachja di u famusu Divididos. È à l'iniziu di u 2002, Natalia Oreiro è Ricardo Mollo addivintò maritu è ​​sposu. Lovers scambià e aneddu è tatuaggi nantu à i dete aneddu. Sicondu l'attrìzia, Ricardo hà aiutatu à copre cù a diprissioni siverzia è a volta l'hà datu l'abilità di raligrarà in ogni ghjornu novu.

In un cari Natalia Oreiro è Ricardo Mollo per un pezzu di tempu ùn avianu micca figlioli. In ghjennaghju di u 2012, Natalia Oreiro hà da nascita à un figliu più largu. U zitellu era chjamatu Merlin Atahualpa.

Hè nutate chì dopu à a nascita di Natalia Oreiro hà pisatu significativamente u pesu, chì era a ragiunità di chiarizzare per i maligni. Parechji cridètenu chì l'attrice ùn saria micca pudè ritornu à i formi prelimiunale. In ogni modu, sti prucessi anu da esse fundatu. Infatti, parechji mesi dopu à u nascita di u primu nascitoghju, Natalia Oreiro, 35 anni di età, appareva in forma rimbursu in u Festival di Cannes.

Leghje ancu

Oghje, u pesu di Natalia Oreiro, di 38 anni, ùn hè più di 55 chilò è una altezza di 174 cm, i paràmetri di a figura di Natalia Oreiro sò ancu vicinu di ideale è di dimensioni di 92-60-94 cm.