Dieta di varicesi

Ùn hè micca sicretu chì e varicesi sò direttamente ligati à i boni alimentari, è si sò sbagliati, aghjate à agrave a situazione è spona l'apparenza di e so gemme. Nutrition per varicesi pò serve, si non un medicare, da almenu un adjuvanti è prevene di più avanzatu di a malatia. Ci hè questione quandu a maladizioni fracassava o anche parechje cun risultatu di l'appricazzioni curretta di una dieta per varicesi.

I prudutti utli per vini

Varicesi in nutrimentu chì aiutanu à i vostri vasari à scalu è rinfurzà, è pruvucendu a malatìa à firmà e, almenu, ùn pò micca avvishinà. A lista di prudutti desiderate pè variziu include:

  1. Vitamina C per a forza di vini : frutte, citrus fruit, uva spina, pasti, aranciu di mare, rosehips, tomates, pepini, colti, patati, aneto, taglioli.
  2. Vitamina E per l'elasticità di e vini : culu verde, lettuce, prugna, fagioli, lenticchie, olii vegetali - oliu, granu, rossa d'ova, fegate di viteddu, granu di granu.
  3. Fibra vegetale per a purità di u corpu : salvatu (si pò cumprà in ogni farmaceutica, ancu dinò "fibra"), frutti, ligumi.
  4. Rutin per rinfurzà i mura di i vini : pompelmo, oranges, limoni, fraschi di muntagna, grosu negru, cani rosati, nocci, tè.
  5. Elementi per a sintesi di elastin : gambelli, langostri, ostriche, calamar, i muscoli.
  6. Bioflavonoids contru i tagghi di sangu : cirasa e cirasa.

Ùn vi scurdate di observà u regnu di beju: un ghjornu hè necessariu per bevi à u minimu 1,5-2 litri di u liquidu, u 50% di quale hè acqua.

Chì i manciari ùn ponu micca usatu per varicesu?

Hè impussìbbili di custruisce a dieta di ghjucazione di varicesi senza restrizioni limitati chì vi permettenu micca sfracerà i vostri vini di sangue è micca per stufa nantu à u puntu, observendu una dieta per a purificazione è eliminanu immediatamenti l'effettu pusitivu di malnutrition.

A variccosa ùn deve una dieta rigorosa, ma anu da riveice i so abitudini alimentari. Eat right, e i vostri pierimi si sentenu megliu. Inoltre, e misure terpiulutichi seranu un effettu più persunale, chì vi permettenu di prestu a salute prestu.