Quandu, dopu a nascita, pudete dorme cù u vostru maritu?

Finalmente, i dolori longu in natalità anu speditu, è a ghjustu cuntintà chì rinsegna nentru. Ma à u corpu femminili, ancu l'apparenza naturali di u zitellu hè un grandi stress, per ùn sparte micca di a cesareà. Per quessa, ogni nova mumu deve bisognu di restu è restu pi qualchi tempu.

I raghji per quessa dopu l'assistenza sessuale avete bisognu di restu sessuale

D'interessu particulari à una donna, è ancu per u so maritu, susciteghja a quistione: pudemu torna cù u mo maritu inghjinirariu dopu à dà nascita. A risposta serà negativu per parechji razze impurtanti:

  1. U sistema reproductivu femminile ùn hè micca rkuputu: in u prucessu di u partitu, tessuti rotuli sò danati, chì sò una ferita aperta. Dunque a relazione sessuale pò guidà à un sanguinamentu siveru da i vetrate cù una integrità cumposta.
  2. Quandu u zitellu nasci, i rotuli sò spessu formate, chì devendenu sutura. Sè averete dumandatu quandu hè pussibule dorme cù u sposu dopu à partitu, sapete chì, prima di una vita sessuale, hè megliu cuntrollà cù un ginunu. Questu puderà stabilisce a cundizione di e costi. U stessu passa per a cesareà: in modu per l'affucammu cumunitore di ùn avè micca purtà à prublemi biulogichi, hè necessariu di prima esaminà a cundizione di u cicattu in l'utru.
  3. Ancu se u nascita hè ideale, u trattatu reproductive femminili chì passa per u fetuu hè sottumessu à infezzione, chì pò esse divintatu veru durante l'attuale. Ancu ancu induve u sviluppu di a inflamazioni di l'utru - endometritis.
  4. Dopu chì diventanu una mamma, duveranu qualchì tempu prima di a putenza è l'ipersensitivu spariu. Inutili, sarà minatu à vera dorme cù u vostru maritu dopu à partitu, è in questu casu, l'intaressu in a vita sessuale hè spessu persu è ancu l'apparizione di frigidità. I ragioli psicologichi sò ancu impurtanti: u pene è spessu scurciatu, cusì a donna hà bisognu à fà è torna. Questu avete aiutu per rinfurzà l'interesse in u sessu. Inoltre, certi nisa anu bisognu à aghjunghje à a cambiamentu cambiata dopu à u nascita è sùbitu sentenu aggradèvuli.

Cumu si comportu à u so maritu in u periodu postpartum?

Sò assai rapprisentanti di u sessu giusto in l'uspidale dumandà u duttore quantu ùn puderebbenu dorme cù u vostru maritu dopu à partitu. A risposta serà ghjustu indipindenza. Tuttu addipenni chì si dani nascita naturale o cù a cesareà, è hà avutu una episiotomia ( sutura cù i rupti di crotch). Se ùn ci sò micca cumpurtà, avete da esse permettenu à godiri l'alegri di u sessu dopu 6 settimani, in casu di rupti, stu periodu aumenta à 8 simani è, dopu à a cesareanale, un ritornu à una vita casera chjesa ùn hè pussibile micca prima di 2-3 mesi.

S'è vo senti beniticatu è u duttore hà datu l'impegni di l'intimità, deve esse listessi i seguenti cunsiglii:

  1. A prima volta ùn avete bisognu di rimesse in seguitu a materia in cummerciu. Avete bisognu di tempu per turnà annantu à l'altri. Hè megliu esse limitattu à cuncrette mutualità caricia (petting). In questu casu, ùn avete impughjatu - è da vene u piacè mututu hè furnitu per voi.
  2. Sì u sessu cù u vostru maritu doppu nascita sempre aduprà malu seriu , a ragiuni pò esse pruduzzione insuficente di lubricazione naturali in u canali di nascitu. In questu casu, hè logica per utilizà lubricanti è sceglite u postu più còmicu per voi durante u so travagliu. Allora puderà agisce a freccia di i muvimenti è a prufundità di a penetrazione.
  3. I pupli spissu si svegliate a notte, per ùn avè micca esse nervu è esse di rinfriscà solu, pruvate a planificà i primi reuni intimi per u ghjornu di u ghjornu.
  4. Pruvà di restà più è manghja normalment, è ancu bè da parechje fluidi. Questu vi permettenu à esse in bona forma è cun piacè à indulge in pleasures sexu.