U coddu in l'utru dopu a parti

Cum'è sapete, a prima volta dopu à u nàscita, una donna hà vistu a purtata di u trattatu genitali di u sangue cù latti - lochia. Questu hè normale. Cusì, l'òrganu genitali distrugge di partite di u tissutu danni, endometriu, chì sò left after the departure of afterbirth. Iddu duranu circa 6-8 settimane.

In ogni casu, a donna detta a cessazione di a so distribuzione. In questu casu, ci hè dolore in u ventu più abituale. Di genere, stu tipu di simptomatologia suggira chì in l'utru dopu a nascita ci sò alli. Fighjendu stu finominu in più di dettu, è hà campatu in detallu nantu à a manera chì a mamma devia esse portatu in questi casi.

Chì s'ellu ci sò coperchio di sangue dopu a nascita in u corpu?

Comu regula, cun un fenomenu tali, una donna hè stata moltu di doluri in l'abdomeni più minimu chì, in u corsu di u tempu, sola crescenu. In questu casu, l'utilizazione di droghe spasmolituali (No-Shpa, Spazmalgon) ùn porta micca sustegnu.

À u tempu, pò esse un risu in a temperatura di u corpu, indicando chì un prucessu inflamatoriu hè iniziatu, causatu da u clotting clots. Hè sti sintomi avissiru impegnà una donna à l'idea chì in l'utru dopu a nascita ci sò culti di sangue.

In quessi casi, una donna hà da cunsultà immediatamente un duttore. L'unicu modu per trattà una vuluntà, in chì l'utru hè dopu u partitu hè un colpu di sangue, hè di pulizia.

Cumu prumove una tale violazione?

Per assicurà chì dopu à u nàscita in l'utru ùn anu micca furmatu di sangu, hè bisognu di rispittà cù e seguenti cundizioni: