Helen snail

Ogni aquaristi vi diceranu chì alcuni cuntrollanu u numaru di babbalu fèmule quasi impussibile. U fattu hè chì si mette cù a terra o l'arradicazione di e piante, è dopu un pocu di tempu si cumincianu à multiplicà attivamente. Nuddu assicura contra questi prublemi, ma questu ùn significa micca chì ùn hè micca realisticu à affruntà u prublema. I carcu di i sughjetti di Helen in questa materia pò esse stimanu, è aiuta per cuntrullà u numeru di steddi invintati.

Aquarium snail helen

A funzione principale di stu caraccu hè a so dieta: s'allabora solu à i sustanzi di a proteina. In altri palori, ùn tocchi micca i pianti, ma altri i so parenti sò capaci di avantaghju. Tuttavia, ùn serebbe impughisce chì questi abbitanti di l'aquarium sò capaci di ghjucà tuttu ciò chì si move. Pisces ùn simpricamente ùn ponenu nill'acqua, è i moluschi di grande tampjaru ùn disturbanu. E sulu quelli picciotti chì sfilanu l'acqui di casu, e spoof l'aparicio d'algi è a qualità di l'acqua, sò capaci di stirpirannu.

Ogni cantu a Melania , chì hè purtatu cù u pianu, unu di i pezzi più frequenti hè helle. Ma e grande spezie cum'è Neretin , Ampularia o Teodoxu sò tutte sicurezza. L'unicu ciò chì deve esse cuntrullatu hè a presenza di picculi individui di sti spezie, perchè u so helene pò esse ingutuati.

Chì per alimentà l'infernone altru i carcuni?

Avà hè scurdata perchè u cuntenutu di u caracale di Helena in generale pò diventà interessanti per l'aquarist: questi sò i veru helpers. Ma chì deve fà chì u so pezzu di i castagni sò trattatu da a vostra mascu? Per u mantenimentu di l'alchimiste di u lumaca, l'alimentariu congelatu, cum'è a daphnia o di sangu, hè assai adattatu.

In i casu estremi, hè sempre possibbili di prupone i carni furmiculate, senza definitu ùn esse abbandunatu. Hè logicu per presumintassi chì questa spezie hè periculosa per u pesciu o cammimi. In ogni casu, infatti, questu ùn hè micca cusì: a preda solu bisognu à aghjunghje, è in questu casu, l'Helena hè tutta sana. Ma caviar o friture, un pezzu mortu hè abbastivu à lunch. Hè per quessa hè inacceptable per spolove in un aquarium cumuni quandu sò sti carcà.

Carottili depredari di Helen in u vostru aquarium

Sè dumandate à multiplicà un caratteru Helen, avete bisognu di qualchi scuntenti:

Dopu l'incruciate u babbu hè struvatu in u grignimentu di u locu, è manghja i pezzi alimentarii di a proteina. È solu dopu alcanza un tagliu di l'ordine di 3 mm, cumincià à caccia. Per un annu, u paru darà nantu à 300 ouchi si i cundizzioni di l'acqui sò propievuli cumu.

Ricurdativi chì ancu s'ellu hè un predatu, ma ùn hè micca pussibule di cambià radicalmente a situazione in l'acqui di una settima. Ùn cuscu chì, sùbitu dopu à stallà l'aquarium, ogni puzziche di i moluschi scorri. Per fà questu, vi piglià circa un mesi, o avete da puderà populallu più particularità. Ma esse assicurati, in u tempu in u so regnu sottuposu, ùn ci hè micca nudda traccia di invitati ind'i risidui è a situazione migliurà significativamente.