Egli maggiuri in u cane

U seguimentu di a qualità di u fugliale di cugliale hè a responsabilità di ogni maestru. Solu in questu modu, puderà avè notte viulazione in u tempu è aiutanu. Sfortunatamente, u ghjacaru stessu ùn pò micca esette d'u dolore abdominal è di a salute poveriore. Cusì, bisognu di pruvà di ciò chì pò darà per u diagnosticu.

Case possibbili di stufa gialla in i cani

Se u cane possa un liccatu di u latticeu di u culore giallu, questu hè prublemenimu cunnessu à nutrimentu. Un alimento grassu face à disordini digestivu è, in cunseguenza, per un cambià di u culore è a coherenza di u fesso. Ùn sò spessu mimarè u cane cù fat "yummies", casgiu, manteddu, etc. Sè cacciate l'alimenta micca indutata da a dieta, è a situazione ùn cambia micca, vi toccu contactà u veterariu.

N'autra causa più seriosa, da risposta diretta da a prima (malnutrition), hè assuciatu cù funziunamentu di u fianu è pankreziu. Probabilizente, u cane sviluppa pancreatitis crònica, chì hè letargica, o dispria di fermentazione. Sì a più di u culore giallu, i prucessi anu un odore adupratu sicuru, stu solu cunfirmanu u diagnosticu.

Purgatorii fiuridi angustii, in quali ci sunnu pezzi evidenti di l'alimentariu senza digerita, hà un arriccanti acidificante, a difucazione si trova più di 2 volte à ghjornu - questa indetta una dieta categoricumente incorrecta.

Se l'ugjeti di cane sò orbioli brillanti, ma furmatu, è micca liquidu, pò parlà di e malatie di u largu intestinali, è di l'invasione helmintique. A volte ancu l'ochji nuddu pò esse vistutu in u fasciulinu di i parasites . In questu casu, i femoni giallo è di u cane sò accumpagnati da u molu o una misura di mucus è sangue.

A nutritiona di i ghjacari

Bastamente, tutte e cose di u amaru di u fessee sò iniziati assuciati cù l'alimentazione impurtante sistematiche di u cane. Un grande sbagli hè di pruvà à turnà un predatore da a natura à vegetariana. U sistema di u digestivu di u cane hè adattatu per digià a carri, cusì necessariu per esse prisenti in a dieta.

Ùn avete bisognu di alimentà u cane cun un prugnu è vegetale, proteini di qualità di qualità cun cartilaggiu, tendini è di altri tessuti cunettivi, di grassu è vegetale, chì ùn sò micca digeritivi in ​​u trattu digestivu di u cane. Hè una pisu innecessaria in u fegato, chì tende à suppressione i prucessi di fermentazione in u stomacu, pocu purtà à u sviluppu di e malatie.