U vomitu di u cattene - chì fà?

In l'eventu chì a to vometta in u primu, prima di tuttu, ùn hè micca u panicu, è guardate l'animali per un tempu. Ùn hè micca necessariu chì a causa di u vòmitu hè questu o questa malatia.

Vomiting in un cat - provi è trattamentu

Assicuratevi, avete a vede cumu chì i misgi manghinu l'arba, è vundiscenu. Cusì, purificate l'stomacu di i capelli è micca residue alimentarii in cucina. L'animali ùn hà micca bisognu d'assistenza medica in tali situazioni. N'autra causa di "vitturisce" pò esse o una manghjazione ràpida di l'alimentazione, o u cunsumu eccessivu di l'alimentazione (per esempiu, se un novu cat appare in a casa, l'anticu manifesta a so anziane in tali azzioni). In questu casu, u vomu si produzioni quasi sùbbutu doppu di manghjà. Cosa da fà in stu casu? I corsi di u Rivalu sò alimentati separati, è di manera ràpida è cunghjettante l'alimentu di cattò hè alimentatu in porghje.

Fate i casi possibbili di vomiting sò l'helmintii, chì pò ancu esse truvati in u vòmmu. Hè chjaru chì in stu casu, u trattamentu cunsiste à piglià droghe antihelmintichi. E ancu i ragioni buniunale per u vòmitu - un gattu pò esse malati durante u viaghju o ella hè imegata. Ma chì se si u vomitatu di un catà sanu ùn si trova per ragione apparente? Prima di tuttu, almenu un ghjornu, ci vole à esce solu l'alimentu è l'acqua. Pudete sempre un cube di ghiaccio. Dopu stu tempu, si u vomitatu hà firmatu, suggerisce chì l'animali pigghianu un pocu acqua. S'ellu hè ben tolerata, vai per a ricivutazione di caldo di carne in calore in porti picculi per un da dui ghjorni. In a mancanza di vomitu è ​​in u futuru - vai in a dieta normale. Certi pruprietari "cù spirimintassi", dunu cunsiglii cumu per falla di vomità in un cat, sò cunsigliati per dà l'animali un calmizeru. A scelta hè stata.

U vomitu di u cattò

In a presenza di u sangue in u vòmiu, cù u so fierde eccu, cù vomitu prolongatu (più di un ghjornu), cuntattate u veterariu immediata. Sti sintomi pò esse portanu di malatie gravi - peritonitis , encephalitis, trombosi, tumuri è cusì.