Dicoupage di uova di Pasqua

Sì stancu di piacè l'ova per u Pasqua, sdegnu i ovi di Pasqua hè una bona manera di decorate una tavola festiva. In i omi di Pasqua, in u decoru generale, appruduciutu in a tècnica decoupage, diventerà un pruduttu souvenir per a Pasqua per i vostri parenti è amichi.

Dicoupage di uova di Pasqua, maestru class

Per decoupage, pudete aduprà l'oghje, l'oghje pane è l'inzucchi di lignu o cunti veli. Solu bisognu di cunsiderà chì nantu à l'olii frischi inveci di cola hè megliu utilizatu u biancu d'ova è, sicuru, ùn l'ha micca pittatu cù culori.

  1. Se ci decrecenu un oghje, oghje u ghjornu hè saltatu. Se vulissimu di pintà u blank, hè megliu di pittura prima cù a pintura acrilica bianca. In casu di usu di cunchiglia vasa, deve esse lavatu è ben seccu.
  2. Ora stabilisci u patronu chì anu da esse aplicatu. Di sicuru, hè difficultu di truvà u tema di pasqua per decoupage in servitori, ma diversi fiori sò perfetti. In soleddi, servitori di carta cù i disinni di culura di treculare, avemu solu u prima capu per u travagliu. Hè assai fino, perciemu avemu separatu cù cura per ùn fà per fallu daveru u patronu.
  3. Si separà a capa superi, preparamu a stampa per u travagliu. Hè bisognu à esse divisu in parechji partie, hè dispunibule per falla più chjucu. Perchè a causa di a forma redondeada di l'uvettu quandu u coddu u mudellu, i tingdi sò forse firmati, ma si i chjuchi ùn sò micca visibili, i grandi foldini ponu sustinienzià l'appena di l'uovo di Pasqua. E di sicuru, ci hè bisognu à taglià u dibuchju gràficu, perchè più cù cura ciò chì fate, u più beddu si vedi l'ovu.
  4. Aghjunghje, aghjustate u pezzu cù PVA cola (se l'ovu hè stata utilizata per l'alimentariu, aduprà a cola hè sustituitu cù u pianu d'ova bianca o pasta) è, appiecendu u patru à l'ovu, applica a cola nantu à a cima. Per impregnate una napkin cù pegu, hè necessariu bè chì era più faciule à livellu, da a strada, hè fatta da u listessu arbulu. Sì avete ottuccu assai largate, puderanu esse stralunatu cù una unghja o prune prunemente cù un tisoru di manicure.
  5. Quandu u patru hè appiicatu solu à l'ovu, si deve esse lasciatu à siccà. Un caseddu vacanti pò stà nantu à u bastone, è l'oghje pane o pezzi di lignu misu nantu à i palcates (viti di vinu, cappelli di buttigli di plastica). Se ùn abbandunà u decoupage per a notte, dopu à a matina se ne stage da manghjà. Ùn ùn pruvà à aghjurnà u prucessu di securizzionu assicurando a cola, per esempiu, cù un secadoru di hair. Ti currigu u risicu di messing up the picture, u paper pudete esse in certi locali, è se oghje un ovu, poi sarà prestu prontu è fugliate, è ùn durà micca longu in piaceghje belli bellezza.
  6. Sì dapoi l'ova di ciuri, dopu à siccà si ponu esse stati posti in bè cesti di Pasqua, datu à amichi è amici, etc. Se decoupage hè utilizzatu per e vache di cascarula di u ochju o in legnu di branu, pudete u travagliu di un pocu più. Per esempiu, per dà u prugettu di u ritrattu cù l'aiutu di i tile di acrilite o di sfascià u disegnu cù qualsie contornu. Eccu, cuntinueghja pittannu l'ovu cù tinghji, pigliate l'imbuccatura inglesa com'è basa, in certu puntu per aghjunghje l'ombra, in qualchì parte, à u cuntrariu, di vista, avete un veru travagliu di l'artu prontu. A tuttu stu bulu durava più longa, dopu a siccarii i pinturi, coperta l'ova cù vernice acrilico trasparente cun un sbagliaruni. Ùn avete bisognu di piglià assai vernice nantu à u pinneddu, per ùn difuminà a stampa è ùn ne passanu micca assai tempu chì secani. O lattichi laccati s'allieranu à secre. Dopu a decorazione cù e cazzi è stivaletti, chì ponu esse stati cun cola. Se vulete un uovo di decoru fattu di una cunchiglia vasa, u prendanu, duvete bisognu à un tencelu per un ghjocu di l'arburu di Natale è fènduli nantu à u burcu chì u cuntenutu di l'ovu eranu scorri. In seguitu, in u tenedoru passanu una bella cinta è pronta. Pudete ancu passà per u filu di u filu di u fugliu, fischeghjendu da quì sottu (fora) cù un ramu, più grande di u tottu.