U ghjornu di unità naziunali - a storia di u vacanze

A fini di u 2004, u presidente Russu Vladimir Putin hà firmatu a Lei Federale chì appruva a data quandu u Dia di a Unità Naziunale hè celebrata. Sicondu stu ducumentu, questa festa, dedicata à unu di i giorni vittoriosa di a Russia, anu celebricatu ogni annu u 4 di nuvembre. È per a prima volta i russi cilibraru stu vacanze nazionale in 2005.

A storia di u vacanze di unità naziunali

A storia di u ghjornu di Unità Naziunale incù i so radichi hè data di 1612, quandu l'Armata Populari, guidatu da u Minin è Pozharsky, alliberò a cità da l'invaders stranieri. Inoltre, era questu avvenimentu chì accordu à u fini di u Tempu di i Problemini in Russia in u 17u seculu.

A causa di la commuvona hè a crisa dinastica. Dopu à a morte d'Ivan u Terrible (1584) è davanti à a festa di u primu Romanov (1613), l'epica di a crisa dominaba u paese, chì era causata da l'interruzzione di a famiglia Rurikovich. Moltu rápidu a crisa divinni statu statu naziunale: un statu unicu era divisu, saccheghje massivu, robbe, robbe, corruzzione è u paese eranu inglesi da l'ebbrezza generale è u casu. Parechji imposturi annunziàvanu di prisintà, pruvatu à cunfrisce u tronu di Russia.

U pocu tempu u puteru fù stata fatta da u "Semiboyar", cumposta da u Prince Fedor Mstislavsky. Hè quellu chì devi a i pulacchi in a cità è pruvate à casare u regnu di u Catòlicu - u prìncipi pulaccu Vladislav.

E allura u patriarca Hermogen hà risuscitatu u pòpulu russu per palluzzà in contru à i invasori pulacchi è a difesa di l'Ortodosia. Ma u primu insurgenza populari anti-pulaccu sottu u dirigenti di Prokopia Lyapunov si sbarcò da causa di e lotta trà i nobili è i Cosacchi. Questu successu u 19 di marzu di 1611.

U scopu dopu da a creazione di una milizie di u populu hè statu intesu solu sei mesi dopu - in u 1611 di u settore di u "cummerciu di trade" Kuzma Minin. In u so famosu discursu in a cità cumposta, prupostu di micca sparisce i poviri a so vita o a prupietà per una gràzia grande. A l'invintu di i residenti di a cità di Minin respondenu è volontàvanu accadugliate u trigu per centu di l'ingudu per creà una milice. In ogni casu, questu ùn era micca abbastanza, è a ghjente era furzata à pagà un altru vinti per centu per i stessi scopi.

U cumandante cum'è militare principale Minin suggiò à invità u ghjovanu Novgorod, prìncipi Dmitry Pozharsky. E l'assistenti Municipali Pozharsky anu sceltu Minin stessu. In u risultatu, u populu hà elettu è vistutu cun fideltà a dui persone chì diventonu a capu di u secunimu risultati naziunale.

Sottu i so pranzu, un vastu esercitu era riunitu per quelli tempi, cumpresu più di 10 000 persone rispunsabili di u serviziu, circa 3000 Cossacchi, 1000 archier, è assai campagnari. È digià in early November 1612, cun un icunettu miraculu in manu di un insurgenza naziunale, hà sappiutu trasfurmà a cità è rinfriscà i invasori.

Questa hè celebrata u ghjornu di a Unità Naziunale , chì hè celebrata in u nostru paese dapoi pocu, ma in fattu stu festa ùn hè micca centu anni.

A festa di u ghjornu di a Unità Naziunale tradiziunale hè custituita di manifestazioni massi è sociopolitichi, cum'è marches, manifestazioni, avvenimenti sportivi è attivitati caritatii, i fiori di u prisidenti nantu à u munumentu à Minin è Pozharsky, u Patriarca di Mosca è Tuttu a Russia, a liturgia divina in a chjesa principali di a cità Uspensky Cattedrale di u Kremlin Moscu. È a sera hè fine cù un concertimo di sera. Tutti issi evuluzzioni sò stati in diverse cità di u paese è sò urganizzati pè partiti pulitichi è i movimenti publicu di u paese.